Olle: Näe PP-spelet måste höjas väldigt många steg innan det blir acceptabelt. det funkar inte i en Semifinal att spela så slarvigt och dåligt i numerärt överläge. det var skrämmande att se med tanke på vilka spelare vi har på isen.
Simmalugnt: jag vet hur man ska skall få karln att vekna och le. Sup honom under bordet och lira rock´n´roll för kung och fosterland och sätt på honom en guldhjälm och låt han få vara med på festen. Då får han en flashback ifrån åttiosju och sedan kommer aldrig Virus ha ett ont öga mer till Timrå.
Hur vi skall göra med Jonasson vette fan. Där ber jag om mera betänketid och passar på frågan.
Snoop: Samtidigt så måste man ju kunna ha ett kritiskt öga även i medgång. PP-spelet idag SUGER. Det är under all kritik och på, hur många försök vill jag inte ens försöka gissa, träffar vi som bäst en stolpe av Kalle K. Hade det här blivit förlust så hade man spytt galla över det i dagar och det håller inte i kommande matcher heller...
Snoop: Vi kommer nog aldrig vara värda ett guld även om vi skulle spöa alla lag med 4-0 matcher.. alltid nån expert eller nån annan som hittar en anledning varför vi inte skulle ha förtjänat det ^^
Det är alltid bra drag på hockey, sedan får ju alla tycka vad dom vill. Men av dom matcher jag varit på genom mina år så har det då sällan varit en dålig stämmning i någon hall. Men visst kan det vara bättre vissa gånger osv men aldrig dålig enligt mig.
orion: jag kan posta en dikt jag skrivit till dig tillägnad "henne". Hon läser den varje kväll innan hon somnar. Den är fin som ett årgångsvin vettu. Men det kan bli lite tradigt att dra den i en tråd härinne. Känns som den avviker en hel del ifrån ämnet. Nog för att man är kärlekskrank på nattkröken men....
Tycker alla verkar ha delade åsikter och det är väll helt ok. Men förstår inte varför ni ska tjaffsa så mycket herregud ni vann matchen :). Sedan om inte folk som står i klacken sjunger med alla gånger är ju förstårligt eftersom dom egentligen inte vill stå mitt i klacken utan vill ha en egen ståplats sektion :). Nä njut av att ni fortfarande spelar hockey en annan får ju vänta tills på måndag då Giffarna börjar :).
Uno Gordon: Fan vad illa jag skriiver nu. Kan bero på att jag fått "sms-tumme" och fingrarna värker efter allt konsulterande med Värmland i afton. Man skriver ju för ett helt kompani.
Korrigering: Vi har lyckats gå om varandra femtioelva gånger skall det stå.
Simmalugnt: Det gör du alldeles rätt i. Det krävs ju trots allt två för en tango :) I mitt fall är det ett "triangeldrama" jag måste gå igenom innan det blir någon action. Hon vill ha mig men vi har lyckats komma varenda femtioelva gånger och nu är hon sambo. Sannolikheten är nog större som det känns nu att Timrå vinner guldet än att det ploppar fram en arvinge.
Selina: oj herregud, du står visst för din åsikt, och efter det här tänker jag inte kommentera om du skriver nåt mer i det här ämnet så duvet, men om de nu är så jobbigt att stå i klacken för att den är så dålig tydligen, stå inte där då! eller SLUTA gnäll på den ,och btw de är inte personligt mot DIG utan det är faktumet av din åsikt
El Maco: Vill bara ge dig lite cred för ditt inlägg 00:12 idag. Grymt skönt inlägg att läsa! Mycket rätt där. Jag hann bara inte med att göra det när det låg på första sidan, det skrivs ju rätt mycket här inne en dag som denna ;)
Selina: ja du har din åsikt och jag har min, och NEJ jag tror inte att klacken är suverän jämnt, har jag påstått det? jo klart du kan få ha din åsikt, men när det är gnäll, kan du hålla den för dig själv :)
Problemet ligger väll inte i klackarna i dom oika klubbarna nuförtiden. Snarare att det är ju byggt så att folk som vill ha ståplats blir tvungen att stå där själva klacken står. Och då är det ju inte konstigt att det finns vissa som inte står och sjunger hela tiden. Utan dom vill bara kolla på matchen liksom. Så är det någon man ska klaga på så är det ju klubbarna som byggt arenorna illa och inte tänkt på publiken :).
Värst vad stor del av ditt liv som verkar kretsa kring alkohol ;)
Först börjar du supa vid lunch, och nu planerar du även att supa andra under bordet. :)