kom igen timrå ! kom igen timrå ! kom igen timrå ! kom igen timrå ! kom igen timrå ! kom igen timrå ! kom igen timrå ! kom igen timrå ! kom igen timrå !
Snoop: Det som känns mest jobbigt är om Timrå hade kommit upp bara några snäpp så tar vi dom, nu är det ju bara ett mål, sen blir HV nervösa, vi är med och spelar kasst, jäkligt frustrerande, om du förstår vad jag menar.
Nästan dags att ta till alla superlativen som haglade som spön i backen i denna gästbok för bara ett par dagar sedan.
Allvarligt, Timrå har varit med i den här matchen, laget har visat en hel del positiv energi. Nu får laget ett reduceringsmål och vips skapar det en hel del funderingar i HV-huvuden.
Tjocktanten ska blåsa, innan dess vägrar jag att ge upp.
Ser vi samma match? Jag tycker Timrå spelat mycket mycket bättre idag än vi det spel vi presterade i går. Första perioden hade vi åtta minuter i utvisningsbåset, varav ett 5-3 som vi lyckade klara ut. I andra var vi med i matchen, ett typiskt bortaspel, för att ha en chans mot ett otroligt duktigt HV. Jag är fortfarande positiv till matchen ikväll, vi kan mycket väl vända detta. Dessutom 1-2 nu. F-n, det är inget skitlag vi möter utan serien i särklass bästa lag.