Hassan: Tar också betydligt hellre LHC. Sämre backar + en målvakt som kan få för sig att börja toksila. Grym förstafemma, men det har vi också. Dom slår vi.
Tycho: Stod också i 15 minuter i onödan ska tilläggas för nu så kunde man helt plötslitg inte använda Swedbanks internetbank (sura för att Modo är utslaget förmodligen) som betalningssätt och valde man Ticnetombud så var man tvungen att ha kort och det har jag inte med mig till jobbet. Tur att man hade en kompis som kunde fixa ståplats..... Ska bli roligt på Måndag!
actionleif: Jag lyckades komma in på ticnet fast det stod 15 min väntetid genom att klicka på boka biljett igen och igen. Jävlar vilket tryck det är efter biljetter. Verkligen härligt detta
Red Rocker: Ja det kommer alltid platser som folk inte hämtat ut.
Själv har man suttit och kikat ticnet hela morgonen. Men då plånboken gapar tom satsar jag på att ta mej hem till finalerna istället. Det gäller att prioritera.
När jag blir miljonär ska jag ha en egen loge, men nu får TVn duga, fram till finalerna.
Det här är det enda i statistiken på swehockey som vi är dålig på(faktsikt sämst):
Team GP Spect. Avg. 1 Djurgårdens IF 7575 2 Frölunda HC 7450 3 Linköpings HC 7276 4 Färjestads BK 7244 5 MODO Hockey 7221 6 HV 71 7038 7 Skellefteå AIK 5950 8 Timrå IK 5826
Vi bör inom ett par år ha en arena som tar minimum 7 000 pers.
Selina: Sant... du får kika på ticnet för å kolla. Men då kanske dom släpper in några extra på ståplats som vanligt, då blir det fullt o trångt å mysigt i alla fall.
Red Rocker: Nästa arena måste byggas inne i sundsvall om man vill få dit folk. Som Timråfödd så känns det kanske inte så kul. Men det är tyvärr ett måste om man ska hänga med i utvecklingen. Det skulle vara lättare att få folk till arenan då. De som redan är jätteintresserad i hockey spelar det väl ingen roll vart arenan ligger, men det gäller ju att locka övriga familjer etc om man ska bli stabila över en längre period.
Hassan: Håller delvis med, arenadisskussioner delar alltid Timrålägret i tvådelar. nu ska vi stå enade i slutspelet :) Fan va laddad man är nu. Och precis där gick "Bring me everyone" med Mustasch igång på itunes. Prefekt text. I need to hurt someone! Bring it on, HV eller LHC kvittar, slakten ska fortsätta
Forward: ja absolut . det håller inte att ha 4500 personer på vissa matcher om vi ska förtsätta vara i topp... flytta arenan... men fan va det är härligt i eon...
Forward: Hur hade ni tänkt lösa att timrå ska spela i sundsvall utan att det blir s/t hockey? ska timrå köpa loss en markbit från sundsvall för att bevara timrå komplett?
Red Rocker: Tycker också att man skall bygga ut till ca7000 platser. Fast jag blev in i helvete besviken, och skämdes faktiskt, när vi inte lyckades sälja fullt till en Kvartsfinal mot lokalkonkurenterna förra tisdagen. Vad behövs för att folk skall gå på hockey? Semifinal? Final? Vi kan ju inte ha en 7000platsers hall som bara kommer att fyllas vid en eventuell semifinal eller final...
Köper det du säger med att vi måste vara tydligare. Fin idé med att använda YouTube till det och är något vi pratat om. Får se vilket format vi får till det i.
Allt du nämner är nyckelfrågor och större frågor för mig än att ... | Läs mer
Dom slår vi.