Ni får skrika lite extra åt mig ikväll, själv sitter jag på bussen på väg mog Timrå vid den tidpunkten så jag lär nog hålla diverse glädjerus för mig själv i den mån det går :)
Fysisk hockey: Vi bättre i måndags och Hv bättre i onsdags. Vi var väl närmare att skaka dem senast då Backe hade en bättre dag än Liv i måndags. Tror hemmafördelen går i Timråfrördel ikväll och ger 2-1 i matcher.
Tycho: Ok, tack. Det lilla jag har läst så verkar det som det har förekommit en hel del heta känslor. Eller är det massmedialt försök att trissa upp stämningen? I våran semifinalserie saknas nerven, kampen och hettan. Men det beror väl på att FBK-spelarna inte hinner med...
Om det nu stämmer, så verkar de vara en aningen desperata dessa unga herrar. Dra till Malmö, vad kan det vara minst 30 mil, 2 dagar innan viktig match för att kröka. Inte lätt att bo i Jerusalem :)
Messiah: Bara du tar dig in i hallen så är det ingen match att få tag i ett gäng lediga sittplatser; i baren sitter ett gäng fritidsfyllon som blir kvar där efter första pausen. Det gäller bara att få dom att avslöja vilka sittplatser dom har!;)
Jean1: Den är väl alltid öppen :) Själv har jag pantat flaskor för att se matchen ikväll, fast jag har 1 tomflaska med mig eftrsom det kan bli svårt att ta sig till muggen o sen komma tillbaks till min eminenta plats, misstänker jag. :)
stoff: Hur kan man vilja sälja sina biljetter? Själv kommer jag att befinna mig Eon full i feber o med div. kamrater i snoken. Inget kan få mig att missa matchen ikväll jag kommer att vara fullt kurant o vid mina sinnens fulla bruk!