1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604376 inlägg · 6212 ämnen

Semifinal 2008

Sv: Semifinal 2008
larsn: Maila honom då, det är nog det bästa.

Ni får skrika lite extra åt mig ikväll, själv sitter jag på bussen på väg mog Timrå vid den tidpunkten så jag lär nog hålla diverse glädjerus för mig själv i den mån det går :)

Domare: Marcus Vinnerborg
Per Svensson, Peter Sabelström

BILJETT!!!!

En av mina arbetskamrater har en ståplatsbiljett över till kvällens drabbning. Den säljes nu för SJÄLVKOSTNADSPRISET 135:-.

Lägg in ett brev till mig med kontaktuppgifter så ringer jag för överenskommelse om var och när du hämtar biljetten.

FÖRST TILL KVARN GÄLLER!!!!

Uddan:
Morning!

Han var kass sist, varför inte Rönnen, han var rätt okey nere i Jerusalem.

Abron: godmorgon inte han som domare gillar ej han

Abron: Äh Rönnen, han fick ju grus i ögat när Falk sparkade in 1-0.

John K: Heleniz(här på HS) var ute efter biljetter igår iaf...

Abron: Morrn.. Nja så bra va han inte.. Är ju nästan man längtar efter Kuben,.. :)

Till de som är ute efter biljetter så såg jag denna annons på Blocket.

Uddan: Sluta, du vet inte vad du önskar efter... ;P

Terapi behövs.. Fingerborg idag igen ;(

Maggan: Vafan hon skänker ju bort biljetterna, tur att det finns folk som inte utnyttar folks vilja att gå på hockey.

actionleif: Det var vad jag tänkte också.

Maggan: Fast mest troligt är det någon som spelar Fredrik Pettersson (ägaren till numret) ett litet sluspelsspratt.

Hur har era matcher mot HV sett ut? Finns det någon tendens, något lag som är bättre mm..?

Fysisk hockey: Vi bättre i måndags och Hv bättre i onsdags. Vi var väl närmare att skaka dem senast då Backe hade en bättre dag än Liv i måndags.
Tror hemmafördelen går i Timråfrördel ikväll och ger 2-1 i matcher.

Fysisk hockey: Två helt olika matcher. Timrå bäst i första, HV bäst i andra. Backlund har dock överglänst Liv i målvaktsmatchen.

Fysisk hockey: Har du redan tagit sommarlov? Eftersom du inte håller dig up to date via de media som finns?.

Kan väl säga så här.
Timrå och Linkping spelar förmodligen Finalen.

Sen får du bilda dig en egen uppfattning.

Tycho: Ok, tack. Det lilla jag har läst så verkar det som det har förekommit en hel del heta känslor. Eller är det massmedialt försök att trissa upp stämningen? I våran semifinalserie saknas nerven, kampen och hettan. Men det beror väl på att FBK-spelarna inte hinner med...

Vet inte om det här har varit uppe på tapeten tidiagre, se länk. Kan vara till er fördel..

Fysisk hockey: Så farligt är det ändå inte... Men hetare än kvartsfinalen är det iaf. =)

Maggan: Dom biljetterna gick fort. Annonsen är ju borttagen. Var det Good Charlottes inställda konsert eller?

F.ö hur lätt eller svårt är det att ta sig till HV:s bås? Tänkte hosta lite influenser på dom.

Hahl Bundy: Nej nej! Tänk på Chrunak... en förkylning kan betyda sparken, även för en supporter.

Hahl Bundy: Du tänkte göra en Chronak? ;P

Hassan: ja ja ja jag ska hålla inne snoret :)

Fysisk hockey: Undrar om inte HV känner sig tvugna att agera här. Minns att Mora stängde av sina bästa spelare för en liknande förseelse.

T T: Dom kommer att stänga av dom........lagomt till försäsongsträningen.

T T: Dom vågar aldrig stänga av två så viktiga spelare nu.

Om det nu stämmer, så verkar de vara en aningen desperata dessa unga herrar. Dra till Malmö, vad kan det vara minst 30 mil, 2 dagar innan viktig match för att kröka. Inte lätt att bo i Jerusalem :)

Skulle det vara nån som visste vart man kunde få tag i 3 sittplatser så är jag intresserad av att handla dom :) till ikväll alltså

Messiah: Bara du tar dig in i hallen så är det ingen match att få tag i ett gäng lediga sittplatser; i baren sitter ett gäng fritidsfyllon som blir kvar där efter första pausen. Det gäller bara att få dom att avslöja vilka sittplatser dom har!;)

Jean1: Fritidsfyllon? Vi som har det som yrke då? :)

Hahl Bundy: Ni har inte råd att gå på hockey; eller ens ta er in på O'Learys! Är Domuspuben öppen fortfarande? ;)

Jean1: Den är väl alltid öppen :) Själv har jag pantat flaskor för att se matchen ikväll, fast jag har 1 tomflaska med mig eftrsom det kan bli svårt att ta sig till muggen o sen komma tillbaks till min eminenta plats, misstänker jag. :)

Hahl Bundy: Håll hårt i pissflaskan bara, så ingen sniken tar den för att slurpa i sig slatten och sen panta den!;D

Jean1: Sånt folk finns väl ändå inte i Timrå?

Jean1: Jadå o det är ingen risk att jag beter mig som nån go gubbe heller. :)
Jag är skötsam o tuggar vindruvor.

actionleif: Näädå, men det kan ju komma nån utifrån...

Hahl Bundy: Du vet väl att vindruvor är urindrivande?!

Jean1: Ja meeen vad är det här?
Vad ska jag då tugga på?

Messiah: ja det finns en annons ute på blocket nu

stoff: Hur kan man vilja sälja sina biljetter? Själv kommer jag att befinna mig Eon full i feber o med div. kamrater i snoken.
Inget kan få mig att missa matchen ikväll jag kommer att vara fullt kurant o vid mina sinnens fulla bruk!

Hahl Bundy: En tepåse kanske?!

Hassan: Verkar som att någon har drömt alternativt farit med osanning.

Mappe: jag har svårt att tror David Petrasek som ass kapten skulle gå ut på krogen i ett slutspel ..

tk75: Behöver man ta sig ett järn så vette fan... det kan inte va kul att bara dricka nattvardsvin varje dag...

Mappe: Ja... man får väl tro vad man vill. All dålig mediabehandling av HV är bra för TIK. Ikväll kör vi över dom!

Jesus kristus vad nervös jag är. Herregud.

« · 1017732 · »