Uno Gordon: Alla rubriker typ "fylleskandalen hos guldfavoriterna" eller "HV-spelarnas fyllefest" är ju positiva för vår del eftersom det tar energi ifrån HV som behöver fokusera på det i försök att förneka och tvätta bort såna rykten även om de är felaktiga.
Laban: Har du inte förstått att Norrlänningar är lokalpatrioter? Visst hatade vi MoDo under Kvarten, men den är ju slut. Varför skulle vi hata Luleå? Goa nallebjörnar
Laban: Där ser man! dom var fulla på skärtorsdagen istället. Undrar varför inte Hv talar om det i sin dementi. Oj vad kul det är när man trasslar till det för sig
Et tu brute: Du förnekar dig inte! Postordersupporter! Vilket skönt ord du uppfunnit. Skall jag tillskriva mig den kategorin jag också som passiv VSKare i bandy och Blåvitt-anhängare i perferin?
Simmalugnt: Det är dags för Hv att kontakta Janne Josefsson för dyra pengar för att utreda detta. Skulle mot förmodan han inte kunna hitta något som frikänner Melin och Petrasek tar man in Sverker som med hetsig stämma frågar Gunnarsson "Är det så? Är det så det ska vara? Va? Svara då!" ;P
Laban: Känner du hur allt detta gör att ni inom gruppen - HV-fansen - drar åt samma håll i än större utsträckning än tidigare? Eller är det så att allt jobb med att sitta och förklara bort i själva verket börjar bli frustrerande, lite som att banka huvet mot en vägg, för ingen ändå lyssna på vad "alla vet stämmer. men vägrar lyssna till"?
Simmalugnt: Haha, om du påstår att det där är "Limning" så har du inte sett mycket i världen, vissa förstår ju att jag sitter och driver... men det finns ju vissa som inte förstår heller..
jZo: Du verkar ju inte fatta innebörden av ironi iallafall. Men det kan jag försäkra dig om att simmalugnt vet. Jag super hellre mig full i hans sällskap om man säger så. Milt uttryckt.
DenRöda: Endera ligger arenan kvar där den är, och då får man acceptera att klubben aldrig kommer kunna växa till någon stormakt i SHL ens i teorin, eller så flyttar man den till hamnen. Allt snack om Birsta osv. är ju bara en extremt ... | Läs mer
Jag är förvånad att ni lägger ner så mycket energi på
Hv och FBK.jJag trodde i en dåres enfald att ni la er energi
och hat på lag som MODO,Luleå ...