1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604412 inlägg · 6212 ämnen

Semifinal 2008

Sv: Semifinal 2008
tamare: "Ja, Johan Andersson är ju bra på att hålla i klubbor i alla fall....det har ju visat sig vara framgångsrikt."

Ska man skratta eller gråta? snälla lägg det bakom dig :)

tamare: Du kan ju inte ens påvisa när bagarn höll i klubban, att jag ens bemödar mig att svara på dina spåniga inlägg.

Gå nu till kyrkan på söndag innan matchen börjar.

Fan vad starkt! Tack Timrå.

Nu går världens genom tiderna sämsta film på TV 3.

Kongo: den filmen är bra ju

tamare: Sören Huring är Sundsvallssupporter och skulle aldrig döma till Timrås fördel om det inte vore korrekt. Jag känner den mannen. Och han är hopplöst jobbig. Men ikväll är det bara glädje.

Wayne Gresky: håller med dig där, tycker det är konstigt att det inte är neutrala domare i videobåset, så man får bort alla spekulationer.

Tycho: Klart han är partisk han var ju in i omklädningsrummet och grattade spelarna till segern(obs ironi).....=)

Huring for president...=)

Kongo: Speed 2 gick väl häromdagen?

tamare:
Är det Davidsson jag skriver till? Du verkar ju helt jävla slut i huvudet! Till och med en inavlad Alf Svensson-fanatiker som du borde väl fatta att du inte kan avgöra huruvida det var mål eller inte från Canal+-sändningen?! Fördröjning and shit spelar in...

Skit samma... Hoppas målet var korrekt. Hoppas vi fuskade. Hoppas konspirationen fortsätter och leder oss hela vägen till guld.

Uno Gordon: Now for something completely different. Varför kallas Bagarn för Bagarn?

Tycho:

Läs vad jag skriver innan du uttalar dig. Jag pratar om signalen i hallen.

tamare: jag förstår inte hur ni orkar diskutera detta. förstår inte meningen alls. så snälla skippa diskutiionen jag orkar inte läsa.

dr-nix: Han var väl HV-anhängare den djävulen eller en fjolla ifrån Örnsköldsvik.

MB: Sitter ju en representant från HL där uppe också, och skulle han se att Huring fuska vilket han absolut inte gör så säger han nog till ska du se.

Wayne Gresky: Jag kan hålla med om att en central granskning, men idag var det ju inte ens nära,
jag blev själv förvånad överhuvudtaget att han gjorde en kontroll. Satt själv bakom målet och Klockan stod 19:59 när passningen slogs och signalen kom när han tog emot pucken.
Ingen granskning i världen, inte ens i Nolaskogs hade godkänt detta mål.

arf: bagarn och hans kompisar skulle köpa pizza, men han hade inte pengar så därför gick han hem och bakade en pizza och tog med den till sina kompisar

så som jag fattat det iallafall :)

General_Moisio/Wayne Gresky:
Det hade varit mer verkligt om de rest till månen med u-båten.

arf: Det är någonting som hängt i sedan många år tillbaka. Utan att ha belägg för det hela så tror jag det är för att han är lika viktig som Bagarn i Åshöjdenböckerna. Kramgo och pålitlig och full utav hyss.

tamare: hihi...

Wayne Gresky: Sören Huring är måldomare och timråhatare...

Hollywood Hogan:

Du med flera kan uppenbarligen inte hålla diskussionen på en saklig nivå, utan måste sjunka så lågt att det går till personangrepp. Tack timråiter, ni har visat er från er bästa sida.

Snoop: Det är klart det måste vara kontrollerat, bara vissa med Jämtins intelligens som inte vill inse det.

tamare:
Varsågod, det var så lite!

Uno Gordon:
Jonte berättade det på tvn för ett tag sedan.

Kongo: Vore en rolig idë för du kan ju tydligen bli begraven på månen ;) så har du en rejäl hacka över så kan du investera i detta citat aftonbladet

"Att begravas på månen är inte för vem som helst. För att skicka ett gram aska till månen kostar knappt 60 000 kronor, 14 gram kostar 180 000 kronor".

RTS: Du var inte den enda som vart förvånad att han behövde granska men klart publiken hade förstås bättre koll på uret än domaren som hade ögonen på matchen,däremot hördes signalen inte förrän ungefär då han drog till pga ljudet från den firande publiken.
Tyvärr kan inte Mannen som skriver här och har samma iq som Per ledin förstå det.
Nej nu är råttet mågat grabben,gråt ut och gå sen och lägg dig istället för att skylla erat usla spel på en video domare som gjort helt rätt.

Per HApps:
nu är det på ettan

tamare: vi säger tack för din medverkan, hejdå!

tamare: Snälla människa du är ju här inne enbart för att provocera vad räknar du med att få? Lovord och dunk i ryggen. Nä från och med nu så tycker jag vi alla här inne ignorerar den gode tamare så kommer han nog lessna till sist.

jonmannen: Snart kommer trollmor och lägger honom för natten.

tamare: Bjuder man upp till dans en fredag kväll så kan allt hända..=) Slag under bälte, personangrepp, sorry thats life.

jonmannen:

Nej jag är inte här för att provocera. Jag trodde att man kunde diskutera med er på ett sakligt sätt men det verkar ju uppenbarligen inte vara möjligt. Folk gnäller på att Modofansen skulle vara enögda men ni tar banne mig priset.

Kongo:
Timrå tar sin största seger på åratal och du sitter och diskuterar usla TV-filmer. Har tiden i Slöddertälje gjort dig så blasé...!? Tragiskt... Jag brinner för det här permanent!

Du vet vad sagt: i år blir det XXXX. Ödmjukets-oket från Kentin-tiden gör att jag inte vågar skriva det rakt ut här men du vet vad jag menar.

Det är vår tur att glänsa!

Men varför ens bry sej i en sådan som tamare....blev medlem idag och har säkert påsklov.....Jaha..
men låt honom hållas lillkillen ..har säkert inget annat för sej då hans lag säkert åkt ut....

TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!

tamare: Är det inte läggdags snart?

tamare: "Blev medlem: Idag kl. 08:54" och skriver som du gör, ger dig in i lejonens kula då finns risken att man tolkar dig som troll, provokatör, etc. Det är väl inte så dj''la konstigt, eller??

Ann: tamare ..det är Ulf Rådbjer som kör lite undercover verksamhet, just for fun säger han och korkar upp en till öl.... snart är han inne på Linköpings bok och kör runt... LÄGG AV ULF !!

General_Moisio: Citat, pratarn: jovisst är de underbart. men vore roligare om du kunde säga Kåkkå nångång istället för kokko. tack för mig hej

Oj, jag hade inte en aning om att jag säger fel på Efternamnet.
Ingen annan har påpekat detta för mig så Du är först och jag tackar Dig för att Du uppmärksammat mig på detta.

Ändring utlovas per omgående. :-)

tamare:

"– Jag var osäker på om tiden tagit slut, men videodomaren sa att skärmen var röd innan pucken nått målgården. Och är skärmen röd är matchen slut, säger domaren Marcus Vinnerborg till Canal plus.

– Det är jättebra att ha den här möjligheten.

Några större protester från HV71 blev det aldrig."

Det räcker så.

pratarn: De är ingen orsak. Du säger ju Kåskinen och inte Koskinen :P

jag vill inte på något sätt verka gnällig.

Hollywood Hogan:
Jag är minst lika glad som dig.

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!1

Ok?

Har inte sett matchen. Jobbade och fick höra 0-1 och 3-2 samt slutresultatet. Känner att jag inte kan tillföra så mycket i debatten om det ej korrekta målet.

Kongo:
Kanske Jämtin läste lite i bibeln innan han drog på sig utvisningen i slutet.

Neka ingen en skälig gåva
när det står i din makt att hjälpa.

Per HApps: Tror du Jämtin kan läsa?

matte1: haha XD

Fan vad stolt jag är över grabbarna i dag. Vilket krigar gäng. Nu snor vi en match eller två i Jerusalem. Forza Timrå

Kongo:
Ditt slavjobb för Babylon är väl inget att gömma sig bakom?! Jag talar om känslorna... Var finns de numer? Men visst, jag tror på ditt ord.

* Kreü
* Kramforsmannen
* Gå hem å lägg dä
* Möss-stölden i Umeå
* Viktiga vinster på Hovet
* Avancemanget
* Harvandet med Wallin och andra
* Molla

Nu är vi med där uppe och hotar på allvar! Det här är stort...

En för alla, alla för en!

Lacka_64:
Labba...?

Red Rocker: Jämtin är som ett bananskal gult fult och sladdrigt ;-)
vad är det för fel på killen ...? Kenta kan han verkligen vara nöjd och ha han i laget ....igentligen ?? Det är lite hansson brothers över han utan att ha det där coola...... tuffa.

General_Moisio: ...och dessa sanningens ord har Du suttit och hållit för Dig själv ända tills nu då karln snart har spelat klart och flyttar hem igen...

VET HUT!!! (skäms och lovar bot och bättring även där)

Lacka_64: Fan vad jag är stolt över klacken, Olle och våra hjältar på isen! Fan vad jag är trött i rösten, glad i själen och tom i bollen!
Sova, drömma, och njuta av denna insats; denna vändning - och se fram mot minst en kommande vinst i De Skenheligas Högborg i plast-Jerusalem, måndag eller tisdag!

« · 1018871 · »