Laban: Om han tappade luften hade han inte rest sig sådär snabbt efter avblåsningen, sedan såg han ju inte allt för glad ut heller och man kan i alla fall med goda grunder tro att han bara låg kvar för att förstärka situationen så att domaren skulle ta uvisning - eller åtminstonde blåsa av spelet.
Det är många som inte kan ta en riktig tackling på rätt sätt, men för helvete det är hockey det är frågan om, och inte innebandy..
Jag hoppas verkligen vi vinner i dag och avgör på Torsdag jag har nog inte riktigt nerverna för en sjunde och avgörande match i jönköping. Sen så hoppas jag att Finnarna kan få tyst på Petter Rönqvist i studion som kommenterar allt dom gör dåligt och inget som dom gör bra kom igen dom är ju faktiskt människor dom med.
tikwille: Jaha... då fick HV återigen första målet..... lär bli ännu en pinsam förlust detta...... snälla låt oss slippa ett nytt 2-0 underläge efter första perioden nu
Precis samma skitinledning som igår. Inte en vunnen tekning, backarna kastar bort pucken så HV får vända. Ingen fart och Regin usla form håller i sig. 4-0 till Hv hade varit mer rättvist efter första perioden. Styf saknas nått fruktansvärt. Fan vad Regin och Tiomo ser dyngrädd ut.
Onödiga utvisningar, men en rejält mycket bättre match så här långt än tidigare matcher där nere. HV:s överläge känns inte särskilt läskigt. Nu gäller det dock att börja lyfta spelet och sätta mer press. Styrspel, defensiv, visst. Men stick framåt och rakt på mål när läge uppstår. Skit i sargnurren.
RTS: Vad hade dom tala om igår, idag....hoppas inte HV gör nåt mål eller, för nåt anfall finns ju inte, så hur fan hade dom tänkt vinna? Kontring innebär ju folk som går framåt......vänder dom detta är det ett mirakel helt enkelt.
Ni måste inte roasta vårt utbud lika hårt som Timrå IKs men tänkte bah påminna om att vi har två olika tishor till salu. Alternativ 1: Ifrån Medelpad kommer vårat lag - Kommentar överflödig men att gå med en tröja som bär en av våra ... | Läs mer