Villervalla: 39-19 i skott. En sån här match ska vi inte förlora. Påpekar igen vikten av att vinna ikväll. Inte roligt med 1-1 i matcher och åka ner till Vvik som är svåra borta.
{9232}: Tycker du ska stänga limpsaxen ni som blivit jämförd med ett pendeltåg o en stor jojo!!! Bara att hålla k....ft..n!!!!! Jä...vl.. knätofs!!!!😈😈😈😈😈
roger_sundsvall: Jag valde att inte skriva för mycket i euforin i andra perioden. Hade däremot tänkt att skrivit att jag inte var helt nöjd med hur andra perioden tog sig, blev lite för mycket lek de sista 5 minuterna i andra istället för att behålla killerinstinkten. Det har hänt i serien med. Nu gäller det att knyta nävarna och överta momentum igen.
Det är så JÄVLA onödigt att det här går till sudden. Måste gå ut och stänga matchen i tredje och varför i helvete skickat Wiecioch den till icing istället för att bara passa när han är mer eller mindre ostörd? Gör jobbet för i helvete.
Sputnik: får hoppas att stannar mellan 7-8 spelare men jag tror inte det kommer bara vara det.. men nu ska ni inte tänka vilka som lämnar för jag menar, ni är i semi snart i finalen, allt kan hända!
Tallnäs: Härligt att läsa. Det har ju spekulerats att eftersom EP40 har hus i/vill bo i Sthlm så skulle han hellre spela för något lag där om han avslutar i SHL....Detta dementerar ju det hela. Finns bara ett svenskt lag för Elias :-)
Nu hoppas jag att vi visar jävlar anamma