Walle2: Ytterligare en klubblös nykomling som plötsligt dyker upp i Timråboken. Låt mig gissa, en Lövensupporter som inte vill skylta med vilken klubb den gillar... 🤔😬
Lär inte vara ngn Timråit, ej heller Modoit eftersom de mer än allt annat vill framhäva Modo...
Rallarn: Haha... Karlin kan nog klämma både en och två familjepizzor... om man ser till rondören... Fan, förlåt! Nu blev säkert nån jävel kränkt igen....
Walle2: Ha jag gnällt på Wessne??? Ja som ä så opartisk! Nä Wessne döm ja i SM i inlines fö ett pa år sen å hann ä en bra rabb fast buse nä hann spel hokky!😂
{9037}: Hoppas BIK får in en kvittering. Men ser ut som om löven tar hem detta och även hela matchserien. Med tanke på Karlskogas skador blir det svårt för dem.
Hela säsongen har det känts som att Harald L vill att Björklöven ska gå upp till SHL. Idag är inget undantag.
Rallarn: bor inte bortalagen på scandic nord längre som the good old days när Hagos o Mora stannade där innan de åkte vidare norrut. Aja Karlin o Co kan ju ta en bulle.
{9037}: Det är jobbigt att spela hockey. Och IFB är inte bra när det blir jobbigt och otrevligt. Börjar det bli jobbigt redan i första matchen så kan det här gå hur som helst.
bar mofftak: framförallt allt har dom en jävla oförmåga att spela på ledning. Hur många 2-3-målsöverlägen har dom tappat den här säsongen? Att hockey spelas i (minst) 60 minuter är extra sant när man möter Löven.
Hoppas på BIK samtidigt som jag, om nu Timrå tar sig till final, faktiskt vill möta Löven.
bar mofftak: Hmmm... OM Bofors skulle krångla sig vidare, med lite kort på folk, så tycker inte jag att de skulle se helt aptitliga ut i en finalserie där de får tillbaka några skadade spelare allt eftersom. ... nähä, oavsett vilka vi får i en final OM vi tar oss dit så blir det lika tufft så jag hoppas inte på något av lagen utan det viktiga är att det blir 6, gärna 7 matcher med sudden i var och varannan.
{9037}: Till och med Wiklund ser lite sympatisk ut nu i intervju, har verkligheten kommit ikapp? De flesta i hockeysverige håller tummarna för att Sveriges näst mest hatade hockeylag slår Sveriges mest hatade hockeylag.
Fattar inte varför vissa har fått för sig att Harald har något emot oss. Finns väl inga belägg för det. Anser att han är en helt okej expertkommentator. Sedan har jag inget emot att K och B stångas extra mycket emot varandra inför finalen, även om det inte alls behöver innebära något avgörande när det väl kommer till kritan. Vi är ju inte ens där själva ännu...