Sputnik: Jag fattar inte att vi inte har någon struktur i spelet. Jag ser då inga linjer. Vi anfaller en och en och ända fattas det folk bakåt. Var är alla människor?
FH - avdammad: I år har vi varit allt annat än en lagmaskin, Wedin IK skulle jag hellre kalla det, det är bara han som kan dra den extra gubben och öppna upp i anfallszon.
Sputnik: Förlust med 3-2 är ändå ett fall i rätt riktning. Svedbergs fall är i nedåt riktning. Hela Timrå står och faller, och vi faller i alla fall ner.
20 min ångest kvar ikväll... OM det inte blir förlängning? Eller vi gör en Sverige mot Norge i fotbollen igår... Vi vänder på steken och vinner med 4-3!!!
Affe_TIK: Tar man verkligen laget 1 vecka från kvalspel för att åka skidor? vilket jävla fiasko om t.e.x Wedin/Larsson ramlat och skadat sig, ja jag vet att risken är liten, men jag tycker det är idiotiskt, alla är knappast proffs på skidor/snowboard, det är inga risker man tar, märkligt val av aktivitet om det stämmer.
Synct: Något måste göras i tredje. Vi måste gå ned på folk och Wedin måste få bättre sällskap. Oskarshamn kommer garanterat att spela defensivt i tredje så nu måste vi ha kedjor med spelare som kan passa sig fram genom muren.
Jaha, Luleå vidare. Man får väl ändå hålla på norrlandslagen när ens eget lag är ute. Men en sak skaver rejält med just Luleå Hockey. Det är Sveriges enda statligt sponsrade SHL-lag. CSKA Luleå alltså. Huvudsponsorer är två statliga ... | Läs mer