Nu jävlar måste vi vinna. Jag tror ärligt talat inte att jag orkar med en game 7 om man ser till den djupa ångest och höga puls jag upplevt så här långt i matchserien. Torsk idag så är det dags att fundera på återtåg till SHL.
Nu är jag garanterad att ni tar det. Lastade in lite pengar på Timrå vinst vid fulltid eller sudden vid 4-2. Då ni hade en fin period i matchen. Kommer bli ett bra spel.
BlackBay: Nu kör vi över bönderna på måndag. Statistiken säger sitt. Hittills har alla matcher vunnits av hemmalaget. Klirr i kassen också för Nubben..
När Berglund inte orkar hålla Thelin på utsidan så måste han åtminstone haka å stoppa honom oschysst. BP är bättre att ta än att låta han vandra in sådär! För fan!
BlackBay: Man undrar ju. VARFÖR kan de aldrig spela med intensitet och desperation om vi inte ligger under? Vi kör ju över dem när vi vill. Tyvärr vill vi inte så jävla ofta.
Lärt mig nu en match är 60 min men över förbannad gav jag upp när 0-2 trots att det var ett så jävla orättvist resultat in i 3e. Sen kommer äntligen proppen ut och rättvisa segrar tror ( Sofie) som hedras hjälpte till där ovan oss