Dom 3 absolut bästa idag är utan tvekan Erik Karlsson, Johannes Kinnvall och Vilmos Gallo. Seriöst hur bra är inte Erik K?!? Leker ju hockey. Får lira första PP nu oxå, det som man gnällde på tidigare iår när Olofsson petade han.
erathoo: håller med. Brukar skita i kommentatorerna, men Warg verkar verkligen ogilla sin gamla klubb. Enbart fokus på khk.
Jaja. Skit i det nu. Nu är det full lada på lördag som gäller. Och vinst. Kör över allt som rör sig och vräk in pucken. Nu vet vi att det går och hur man gör.
Sputnik: nu bygger vi vidare på detta. Sånär på att vi släpper in ryggsäcksgänget i matchen på grund av några misstag så får vi en helt perfekt karaktär på denna match. Vi visar att vi kan göra mål och att vi kan vinna mot det här laget. Med tanke på att Haukeland gör en klart sämre match än vad vi är van att se honom så har vi ju lite sparkapital där med.
PS. Jag hade inte timråtröjan på mig i denna match.
erathoo: det är tur att dom får tillbaka pucken, sen är det två, eller åtminstone 1,5 tavla av Haukeland. Ska vi spela SHL måste han vara bättre än sådär.
{297}: japp, visst har dom haft osedvanligt mycket flyt med målen klaskrona? Första kassen likadant....står och tittar på hauken så hoppar pucken fram liksom...
Blake Slåhan: Här kommer en ström av killgissningar, häng med! Till att börja med så håller jag inte helt med om att backarna var för dåligt involverade i det offensiva, jag köper att vi har/hade för få poängbackar (lyckas Freij ... | Läs mer