timrasuppi08: Ove Molin får väl sparken om KHK blir utslagna. Så han hade väl redan flyttlådorna i tanken under intervjun nu när han insett att Timrå kommer att fortsätta skölja över ett blekt Karlskrona och vinna tre raka.
Sputnik: jaja även en hund kan pinka rätt ibland gillar dvärgspetsar hade en sån när man gick på Bergsåker me hårdingar som Mella Tuben Tjärnberg Crona Foppa mfl vilka tider SKÅL
Modano: Timrå hade inte hamnat där dom gjorde i serien utan Boyce-Berglund. Håller med om att Boyce varit blek hittills i finalen + kvalet, men...han ska vi vara rädda om. Kulturbärare!
Modano: Lugna ner dig lite nu, veva om bilderna från första matchen när Berglund käkar upp Karlskronabacken paketerar in han i målet trots sina 22 huvuden kortare kropp, du kan ju dra den om dvärgen men hade alla i laget haft den inställningen och pondusen Berglund besitter så hade man ju inte gråtit! 💪
Olli Nomadinen : Haha har redan glömt namnet på stackaren, men såg precis Hockeypuls livesändning efter match och då var det en KHK spelare dom intervjuade, han tycker inte att detta spel med öppen hockey passar dom alls. Vill gå tillbaks till Köttmurshockeyn... Usch fy!! KHK Hockeymördare!!
Modano: Lägg ner. Jag kan hålla med om att Boyce ser lite blek ut, men Berglund var bästa spelare förra matchen. Gr alltid jobbet som jag ser det. Johnsson gjorde för övrigt inte heller en av sina bättre matcher, trots att han annars är en personlig favorit.
Kerstin_k: Håller med jävligt bra krigar seger RÄTTVIST men som du och ja ser sämst igen är nye gamle ( tant hagos Boyes) När allt står på spel viker den linen ner sig gång på gång knähunden ylar inte ett piss inte lätt för Jonsson och bära tanter O skygga hundar
EXPLORERSMÅLAND: Ja, men det här var väl mysigt? Ska väl inte påstå att det kändes kassaskåpssäkert inför tredje. Men laget visar återigen två deviser som stämmer konstant;
1. Andra perioden är sämst. Alltid.
2. Man vägrar att förlora mer än två matcher i följd.
Många som var rejält mycket bättre än tidigare. Olofsson, som fått mycket kritik tidigare. Lavve, som fick mycket kritik tidigare. Karlsson, som har så mycket hockey i sig (Nubben förläng!!!), gör en grym match. Dahlén, som inte fått ut nått nämnvärt tidigare. Ja, listan kan göras lång.
Två som förvånar mig negativt (jag hatar mig själv lite för att jag tänker så här just nu) är Haukeland och Boyce. Den sistnämnda trampar bara vatten och undviker närkamper. Trodde ärligt att han skulle älska det här och ta ett ytterligare steg. Men icke.
Nåja, vi vann och vi gjorde det stort. Hoppet lever! Mot en ny morgondag på lördag!
Olli Nomadinen : Ja, det kändes som ett lite konstigt konstaterande. Hans bästa match hittills mot KHK med två ass innan målet och chanser till mål innan dess. Trots det så hade han ju inte fel...
Gillar dock Wargen och gillar Dahlén ännu mer och ser hans match idag som jätteviktig inför fortsättningen.
Tycker det är fascinerande att ett SHL-lag endast mäktar med 6-6 i skott mot våra krigare i period 2 när man går in med 0-3 i perioden, visar återigen på att vi är huvudet högre än kackerlackorna..... FORZA TIMRÅ!!
Bragd-Birger: tycker vi får allt vi önskar oss av Freddan i denna match. Omvaskning i kedjorna = mål direkt. Trafik på kassen = tom honken fick ligga på isen och simma idag. Separera Olofsson och Dahlén = 5 poäng av dessa herrar idag.
Hälge: Hahaha! Bästa var ändå i sista matchen i Västervik. Extra insatt polis, man hade hört talats om att Timrå Ultras skulle komma. Vad man inte alltså visste var att TU står för Timrå Unionen. 😂😅
Blake Slåhan: Mycket man vill ha. Vart tror du pengarna ska komma ifrån? Är det rimligt att förvänta sig ett bättre lag än ifjol? När spelare som Hållander och Kapanen spelade på väldigt rabatterade löner.