1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598895 inlägg · 6213 ämnen

SHL-kval Timrå IK - Karlskrona

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Hälge: Bra du är en hårding med skinnbyxer lägg ner handväskan så blir du nya Lill babbs minst.

Modano: Du kan fortsätta ditt försök att provocera mig hela natten om du vill. Tycker fortfarande att ditt gnäll är fjantigt.

Hälge: När gnällde jag på 21an ? ,. Nä just det bra fjolla något mera du vill ??

Modano: Nr 21, 22 och 23 har varit så stabila den här säsongen så att du ska (återigen) börja gnälla på någon av dessa är enbart fjantigt.

The great one: alla står upp hela matchen! 💪

tjobba:

Alla står upp hela första perioden 👍🏻

Är det inte läge att damma av ramsan "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp" på lördag?

Jämtlandsfil: Timråstormen på lördag! Vi ger grabbarna samma mottagande, stående ovationer vid introt - okej?! Sittplats ställ er upp!

timrasuppi08: Ove Molin får väl sparken om KHK blir utslagna. Så han hade väl redan flyttlådorna i tanken under intervjun nu när han insett att Timrå kommer att fortsätta skölja över ett blekt Karlskrona och vinna tre raka.

Sputnik: jaja även en hund kan pinka rätt ibland gillar dvärgspetsar hade en sån när man gick på Bergsåker me hårdingar som Mella Tuben Tjärnberg Crona Foppa mfl vilka tider SKÅL

Utan att ha läst ett enda inlägg här ikväll:
Storstilad match av grabbarna!
Ser fram emot lördag.
Glömmer övrigt.

Glad Påsk!

Så besviken han ska bli
Uppladdat:

500x0-img20180329225957.jpg

Modano: Timrå hade inte hamnat där dom gjorde i serien utan Boyce-Berglund. Håller med om att Boyce varit blek hittills i finalen + kvalet, men...han ska vi vara rädda om. Kulturbärare!

Modano: Lugna ner dig lite nu, veva om bilderna från första matchen när Berglund käkar upp Karlskronabacken paketerar in han i målet trots sina 22 huvuden kortare kropp, du kan ju dra den om dvärgen men hade alla i laget haft den inställningen och pondusen Berglund besitter så hade man ju inte gråtit! 💪

Olli Nomadinen : Haha har redan glömt namnet på stackaren, men såg precis Hockeypuls livesändning efter match och då var det en KHK spelare dom intervjuade, han tycker inte att detta spel med öppen hockey passar dom alls. Vill gå tillbaks till Köttmurshockeyn... Usch fy!!
KHK Hockeymördare!!

Modano: Lägg ner. Jag kan hålla med om att Boyce ser lite blek ut, men Berglund var bästa spelare förra matchen. Gr alltid jobbet som jag ser det. Johnsson gjorde för övrigt inte heller en av sina bättre matcher, trots att han annars är en personlig favorit.

Jåkkinen: Exakt. Skulle t.ex skjutit vid friläget, där blev han sönderläst av Honken

Kerstin_k: Håller med jävligt bra krigar seger RÄTTVIST men som du och ja ser sämst igen är nye gamle ( tant hagos Boyes) När allt står på spel viker den linen ner sig gång på gång knähunden ylar inte ett piss inte lätt för Jonsson och bära tanter O skygga hundar

Och Molin i interjun - svajig på rösten Haha. Klart ur balans. Härligt att se/höra!! :)

palleparling: reagerade på det jag med ??

Härligt!! Äntligen lite rättvisa. Jäklars vad Fredrik Warg var irriterande dock. Jeeeezz....

Smokey: Faan vad gött. Nu blir det inte mer än 4-1 i baken....

The great one: Tre segrar från SHL!!!!
Tjooohoooo!!!

Ett ”Timråstormen” tifo på lördag? Första perioden var vi som en jvla orkan 👍🏻

{297}

Behåll kedjorna, behåll Olofsson som center! Nu laddar vi för lördag. 6000 minst!

EXPLORERSMÅLAND: Ja, men det här var väl mysigt? Ska väl inte påstå att det kändes kassaskåpssäkert inför tredje. Men laget visar återigen två deviser som stämmer konstant;

1. Andra perioden är sämst. Alltid.

2. Man vägrar att förlora mer än två matcher i följd.

Många som var rejält mycket bättre än tidigare. Olofsson, som fått mycket kritik tidigare. Lavve, som fick mycket kritik tidigare. Karlsson, som har så mycket hockey i sig (Nubben förläng!!!), gör en grym match. Dahlén, som inte fått ut nått nämnvärt tidigare. Ja, listan kan göras lång.

Två som förvånar mig negativt (jag hatar mig själv lite för att jag tänker så här just nu) är Haukeland och Boyce. Den sistnämnda trampar bara vatten och undviker närkamper. Trodde ärligt att han skulle älska det här och ta ett ytterligare steg. Men icke.

Nåja, vi vann och vi gjorde det stort. Hoppet lever! Mot en ny morgondag på lördag!

Sputnik: Skrik på allt känner jag igen... Så man kan undra när flyttades Karlskrona till Jönköping? ;)

Högt tryck på biljettkassan igen!

Nu går vi! Alla till NHK på lördag!!!🔴⚪️

eltifoso: Ja, Fabian hade varit nyttig mot Khk! Lyckas vi fortsätta göra mål så finns chansen till vändning.

Olli Nomadinen : Ja, det kändes som ett lite konstigt konstaterande. Hans bästa match hittills mot KHK med två ass innan målet och chanser till mål innan dess. Trots det så hade han ju inte fel...

Gillar dock Wargen och gillar Dahlén ännu mer och ser hans match idag som jätteviktig inför fortsättningen.

Olli Nomadinen : exakt, viruskopia.....men nu släpper jag detta och häller upp 2 fingrar brun dricka 😀

Jåkkinen: ok synd, men ni tar detta ändå. Ni är så mkt bättre på det mesta

eltifoso: Nope, ingen Fabian

DJ Hemp: Det är som det är, förlusterna sitter i mindre och mindre ju mer kommersialiserat SHL blir, samt hur äldre jag blir

Apropå något annat, kan ni låna Fabian igen nu?

Olli Nomadinen : Dahlén bör testa höga avslut, längs isen ser det stängt ut.

Warg: mkt snack khk hela tiden

underbar seger. ...
vill se sånt här spel på lördag

JD: Bortastå var kungar och drottningar ikväll. Hördes fantastiskt genom tv rutan. 👌👍🏻💪

Olli Nomadinen : Ja, har han en gås oplockad med timrå eller vad är det frågan om?

erathoo: "Det krävdes öppet mål för att Dahlen skulle göra mål"
Han är i nivå med Virus. Idiot

VI ÄR TIMRÅ IK OCH VI GER ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG UPP 👊👊👊👊👊👏👏👏👏💪💪💪🎉🎉🎉

{8179}:
Tar ni nästa match så går ”nog” vägen.

Förlåt mitt tjat, men Warg.....30 sekunder att summera matchen.....bla bla bla ... "Älskar orange 🍊...."

Starkt jobbat på bortastå också.

Tycker det är fascinerande att ett SHL-lag endast mäktar med 6-6 i skott mot våra krigare i period 2 när man går in med 0-3 i perioden, visar återigen på att vi är huvudet högre än kackerlackorna.....
FORZA TIMRÅ!!

Bragd-Birger: tycker vi får allt vi önskar oss av Freddan i denna match. Omvaskning i kedjorna = mål direkt. Trafik på kassen = tom honken fick ligga på isen och simma idag. Separera Olofsson och Dahlén = 5 poäng av dessa herrar idag.

Hälge: Hahaha! Bästa var ändå i sista matchen i Västervik. Extra insatt polis, man hade hört talats om att Timrå Ultras skulle komma. Vad man inte alltså visste var att TU står för Timrå Unionen.
😂😅

The great one: Han passade bra med Hållander och Liljendahl, den kedjan kompletterade varandra bra idag.

Laget tackar alla tillresta hjältar på bortastå.

Härlig kväll.
Uppladdat:

500x0-2f70067e-8ec8-4d5b-a490-e8d788da9a19.jpeg

« · 1887288 · »