Kattgubben: Är så nervös på jobbet nu att man får springa och skita nån gång då och då. Blir chromecast och storbilds-tv här. Lyckats engagera hela jobbet i matchen, inte så svårt när jag har en kollega från Karlskrona som är skapligt kaxig.
Jag hade varit mer nervös om VI haft 2-0 i matcher. Nu har man närmast gett upp. Tagit sommarlov mitt i vintern och allt det där. Bara att starta om från ruta ett till hösten igen. Tillbaka till ritbordet!
Jåkkinen: Hahhaahaa Karlskrona blir överkörda när man försöker lira hockey, Vakna skanderas i KHK klacken. Timråstormen DRAR JUST NU IN ÖVER KARLSKRONA SÄGER MAN NU PÅ SMHI!!!
Woody Jokinen: Det hade de inte tänkt sig, skalbaggarna. Ny kan de inte spela dödgrävarhockey längre. Ska bli intressant att se hur de hanterar en situation när de behöver kliva upplockade föra spelet. Då duger det inte att stå och slå på klubbor framför eget mål.
erathoo: Hur sjutton Fredrik Warg fått jobb som expertkommentator är ju en gåta. Han säger ingenting av värde alls, ser inga intressanta detaljer i spelet och är ju bara sååå sävlig och allmänt tråkig.
Den låga spelskicklighetsnivån bland backarna är ett minst lika stort problem i defensiv zon. Att vi haft så svårt att snabbt spela oss ur, bli fastcheckade, tappa puckar osv beror ju i hög grad på att man saknar förmåga att skapa tid ... | Läs mer