Inte så här tydligt. Nu när det inte finns så mycket annat att skriva så blir det tydligare. De senare dagarna så har vi fler inlägg i sopkorgen än i gästboken.
87bth01: Det var en man som byggde ett för stort sandslott och fick för mycket uppmärksamhet. Han blev även lite kaxig.
Då började några andra kasta lite sand. Då började storbyggaren trycka ner på deras lite mindre slott som försvar, vilket gjort att hans egna slott minskat lite tror jag.
Kolla igenom din inläggshistorik och ta fram det antalet procent inlägg du skrivit som inte varit riktade till Ambroo eller någon av hans åsikter, det började väl redan på Svedberg-tiden. Jag tror vi alla har förstått syftet med din skapelse här på Hockeysnack. Jag är nog inte ensam om att tycka att det räcker. Har du inte andra inlägg att komma med än pikar mot Ambroo så får du mer än gärna hålla dig borta härifrån.
Ambroo: Kritisera åsikten - Inte personen.
Jag börjar bli trött på att sudda: samhall-efterbliven-dum-i-huvet-svar på de ändå rätt korkade inlägg du får emot dig. Ignorera gärna mera. Vissa diskussioner är mer värda att lägga energi på än andra.
timrå_ik: Det här ett forum för hockeysupportrar att diskutera hockey på. Sluta gärna upp med sandlåde-inläggen. Suddgummit börjar bli ganska slitet.
timrå_ik: Varför skulle vi som tikare hoppa på någon som Ambroo..tillhör inte sånt barnstadiet? o är inte det viktigare att man bjuder till på det man hör .....vänlighet gör inte ont o prestigelöshet är en styrka ..varför focusera på att kritisera....eller få sista ordet ?även på silly season.
Ständigt kritik på den här glocalnet nivån..vad gagnar det till?
timrå_ik: Det här börjar bli riktigt löjligt. Är du stolt för att du och din kompis sune var först med att "hoppa på" Ambroo. Är du, sune, Helg Ernest , och Kapten någonting sen alla stödjare till Ambroo då har du sniffat lite väl mycket lim va.
Kapten Lindow: det verkar som timråiterna väder sig efter viden dom första som hoppa på ambroo från första början var jag och sune men då vasr ju ambroo så stor och bäst och ""KUNG"" men det verkar som han håller på tappa alla sina stödjare ..
Dream Team: Men egentligen..hur bra är herr Tenkrat. han lämnade väl inget avtryck direkt i VM??? Känn som vi bygger upp en myt och gör karln 10ggr bättre än vad han är....eller??
wap.hockeysnack.com Dragan2k: Nej, men jag ligger nog snart i farozonen för WAP-tumme :-) Å andra sidan så är det ett väg kvar till ankomsten i Sundsvall nu när tåget precis stannat i Skövde, så någon större brådska att skriva känns kanske lätt överdriven.
Dream Team: Tack! jag tror att jag kan få tag i gt här där jag bor.Men det blir nog lite senare på dan.Men 100% säker blir jag när jag kan läsa det på hemsidan.Men säg så här just nu är jag 95% säker,må det bara bli sant!!!
wap.hockeysnack.com fighter: Japp, det står att läsa i papperstidningen. Men jag fick å andra sidan med artikeln i sin helhet, så tidningen tar inte upp mer än vad som står i mitt något utdragna "citat".
"Redan i Mars/April skrev en annan högst trovärdig person med kontakter på kansliet här om en värvning, som med sannorlika skäl kunde tolkas som en bomb."
"Citat orginal messet.
Enligt en uppgift så har en spelare skrivit på för 3-4 v sedan men man väntar med att gå ut med det p.g.a. ev Nhl kontrakt"
"Det är det ingen som vet förutom Nubben och närmast sörjande och mess skrivaren och den moderator som vart ombedd att radera det ganska omgående."
Allt detta har antingen skett i dina drömmar eller på något annat forum. Du vet väl att även de raderade inläggen sparas som vi moderatorer kan läsa. Det du beskriver här har aldrig hänt i denna gästbok.
wap.hockeysnack.com Eftersom jag inte har några möjligheter att länka via WAP:en, och då jag är begränsad till ett visst antal tecken i varje inlägg hoppas jag att ni ursäktar den något udda formen av att föra fram ett budskap.
wap.hockeysnack.com Timrås sportchef Kent Norberg vill inte bekräfta att Tenkrat är klar för Timrå - men säger: -Vi ligger bra till. Jag ska ha en ny kontakt med hans agent i dag."
wap.hockeysnack.com Tenkrat fick göra en vända med sju matcher i Bostons farmarlag i AHL, men avslutade säsongen på ett positivt sätt i Boston. Han är nu kontraktslös och intresserad av att återvända till Europa kommande säsong...
wap.hockeysnack.com Följande står att läsa i dagens GT: "Timrå värvar från NHL. Enligt uppgifter till GT är den tjeckiske VM-forwarden Petr Tenkrat klar för Timrå. Petr Tenkrat spelade den gångna säsongen i Boston och fanns förra månaden även med i Tjeckiens VM-lag....
Kräv inte för mycket av honom nu...han kanske blir ledsen då, med följd av att han inte delar med sig av sin viktiga trovärdiga information i framtiden. Så vill vi ju inte ha det...eller hur?
Ambroo: Jag ser att du läst vad jag skrivet, men tydligen ej förstått innebörden. Eftersom 99% tycks ha missat den rätta messet, som närmast kan härföra till en bomb och som dessutom är raderat ur historiken. Så har du hört någon prata av de 1% som snappade upp messet. Ju fler munnar det passerar ju mer späds det på. Det är nog sådant snack du har för underlag till din "bomb". Om du överhuvettaget har någon bomb alls. Men visst! Förmodligen blir det kanske en b omb den 15e Även om det kanske blir av en ettöres karaktär. Det är det ingen som vet förutom Nubben och närmast sörjande och mess skrivaren och den moderator som vart ombedd att radera det ganska omgående.
Helg Ernest: Det är märkligt att du som hänger med och läser det mesta inte verkar ha nån koll överhuvudtaget. Min källa sysslar inte direkt med mess här på HS och kommer knappast heller med rester... Det mest "sannorlika" i det här är väl annars din fingertoppskänsla...
timrå_ik: Hehe..... men det är ett symptom man får räkna med. När silly season står stilla så bubblar det alltid nån annan stans. Kom ihåg att inte stå i direkt solljus för länge pojkar, för då kan det här bli riktigt svammligt!
Sune: Nu skall du inte se ner på dom på Domustrappan! Oftast är de mesta som sägs där sanning. Men du har väl sätt reklamen för Loka? Sanningshallten sjunker för destå fler munnar det passerar. Men i grund och botten är det alltid en sanning.
Redan i Mars/April skrev en annan högst trovärdig person med kontakter på kansliet här om en värvning, som med sannorlika skäl kunde tolkas som en bomb. Men sen är ju frågan om den går i lås eller ej. Så vi lär aldrig få veta sanningen om det inte går i lås.
Det är med sannorlika skäl Ambroo hört eftersnacket av det inlägget och det är det han grundar sin bomb på.
Citat orginal messet.
Enligt en uppgift så har en spelare skrivit på för 3-4 v sedan men man väntar med att gå ut med det p.g.a. ev Nhl kontrakt