Jag tycker det känns makabert att läsa om alla amerikaner och kanadensare som figurerar i spekulationerna. Hittills har de (bortsett från Manderville) uteslutande floppat.
DeRouville Houdson (tog en tur över atlanten) Jinman Sloan
En genomträngande frostrysning får nackhåret att resa sig...
Såg Fredrik Bremberg i Sundsvall idag. Dock så var han slarvigt klädd i DIF-gympabrallor och Huvtröja så han var nog inte här för att snacka kontrakt. Dessutom hade han flickvän med sig, men det kanske man ska ha. Såg dock ingen agent i närheten.
Snoop: Jo sant men nu kommer de kosta att plocka dom.. Sen så tror ja inte att han åker förrens nästa år.. Sen så skriver Hahl på för ett år till minst.. Men Regin försvinner..
Jensen_12: Skulle inte denna herre kunna tillföra lite stabilitet på backsidan? Om man kollar på statsen ser det ju bra ut iaf..Dessutom högerskytt!!!!
Uno Gordon: Rätta takter! Nordamerikaner ska vi ha in. Samt en PP-back med minst 30min speltid/match. Borde ju finnas en äldre version av Strålman någonstans som inte platsar i NHL, en sån skulle man ju kunna plocka in kanske.
Uno Gordon: hoppas ändå att man värvar 1-2 kanadicker/amerikaner, titta på skellefteå inga dåliga värvningar de gjorde direkt, och sen kan man ju träffa på nått riktigt guldkorn också, och det har vi ju redan gjort en gång tidigare i Manderville.
Jensen_12: Ja en intressant spelare men risken finns vell att Washington som han är draftad av vill ha över honom redan nu även om jag vore 20 år och en lovande hockeyspelare skulle jag nog vara kvar några år till innan jag tog flyget över.
Tja, inte vet jag heller, men det är ju centrar som är på tapeten... Niklas Persson i LHC skulle ju kunna vara ett alternativ för Regin kanske. Hans kontrakt går ut efter säsongen men där talar väl iofs en hel del för Leksand, om de nu går upp vill säga.
Gick in på eliteprospects en snabbis jag med. Kollade spelare som har kontrakt som går ut i sommar i finska ligan. Den första spelaren jag ser verkar helt OK.
Sanyet: jaa helt sjukt att en sån som A.Pettersson kan gå före Dahlén exempelvis!!?? Silfverberg vad gör han ens där nuförtiden!? En sjukt duktig hockeyspelare absolut men han ska inte vara med i VM nu. Har iofs inte sett en sekund av ... | Läs mer
DeRouville
Houdson (tog en tur över atlanten)
Jinman
Sloan
En genomträngande frostrysning får nackhåret att resa sig...