Tikaremuhrarn: Ja man kan lätt känna så, men dom vet nog vad dom håller på med. Det kanske är en "massvärvning" som dom håller på med. Dvs att dom kommer presentera 4-5 spelare på en gång. Det var ju ett år dom gjorde det om jag inte minns helt galet. Då vill dom väl kanske ro alla namn i hamn innan dom släpper nyheten.
TRL: Stämmer bra det. Daniel Casselståhl,Tomas "Tjobba" Nänzén,Michael Lindström, Mikael Lind och Kyösti Karjalainen var "femman" som presenterades över en natt!
rödovithockeydy: Hahl har väldigt väldigt stora möjligheter att spela VM, han har alltid varit bra i landslaget och har man spelat World Cup så ligger man bra till skulle jag tro iaf.
Ambroo: Aha där ser man, har haft för mig rätt länge att han spelat typ lika långt tillbaka i tiden som Styf och Robban i klubben. Får skylla okunskapen på att säsongen vi gick upp och första säsongen i elitserien var dom två första säsongerna jag började följa laget, och man memoriserade väl inte direkt hur länge vissa spelare lirat i klubben å sånt då, utan det var väl mer bara namnen och nr på tröjorna man la på minnet.
TIK har för vana att presentera nyförävärv i grupp. I början av 90-talet presenterades några unga stockholmskillar nämligen; Roger Olsson, Jerry Friman, Jocke Nilsson + en till som jag glömt... Go red wings!
Anton Strålman, Zigmund Palffy, Anssi Salmela, Jere Lehtinen samt Johan Åkerman vill jag ska vara klara när veckan är slut. Ja, drömma kan man ju alltid få göra :)
Tellus: Ta det lungt, jag tror vi har minst 2 spelare klara, men man väntar med att göra det officiellt. Jag tycker denna spänningen är trevlig. Silly season på topp!
willysson: Jag är inne på samma sak, att Gatehag kom med första sthlmståget, Jerk tror jag kom vid annat tillfälle. Däremot saknas en ganska teknisk forward som gjorde någon sässe utan ngt större genomslag. Det är det namnet jag saknar.
Högintressant kraftmätning detta. Ifjol drog Mitell ner småbyxorna på Jokinen i första mötet, sen var vi helt chanslösa även resterande tre möten. Vi får väl se, men att vi skulle gå in med samma helt ocyniska uppsyn i detta i år ... | Läs mer