General_Moisio: Som chefen på hockeysverige skrev " det kommer att bli en överraskning för många", det är värkligen sannt om joe sakic bli klar för oss:)
Icing-Ove: Fasen vad trevligt, om hockeyn är död så slipper vi er nästa år då ;) fyra landslagscentrar??? är väl bara en som brukar ställa upp, resten fjantar sig hemma i tv soffan och äter chips ;)
Cartman: Fel igen! "Foppa" håller på Timrå! Leif "Foppa" Forsberg alltså! Och så tycker han att morsan min gör gudomligt goda sockerkakor. Sådeså. Han och Fimpen joinar TIK stenhårt!
TRL: Apropå kvällens "snackis" om det skall vara inslag utav blått eller ej i spelardräkterna så kan vi ju skjuta ifrån höften och lite klädsamt svänga kappan efter vinden och fråga oss hur pass het "Grytan" är imorgon "Skoterraggarnas Riksförbund" håller storting på Timrå IP. Kamraterna Timrå duellerar alltså mot ett annat kamratgäng ifrån Norrbotten, närmare bestämt IFK Luleå! Hur slutar den drabbningen mån tro?
Uno Gordon: Solklar 2-0 vinst till IFK Timrå.. kan aldrig tänka mig annat... ska du dit? Man kanske ska ta på sig tofflorna och knata dit och titta. Har ju inte sett de iår. Har ju gått bra på slutet har jag fått bekräftat av text-tv:n där jag förljer större delarna av den serien
Kommentar från hockeyligan.se om den där värvningen som skulle överraska:
#24 Bryan 2008-08-01 21:04 Bryan Smolinski handlar det om, har surrat med min polare i staterna och han säger att de är så, han skriver på för Timrå nästa vecka om de inte blir fortsatt spel i den nationala hockeyligan, fruktansvärt tung värvning Timrå gör där isf om han inte får ett NHL kontrakt.
Uno Gordon: haha ja de där fick ja väl till? Har aldrig hört förut utan de kom direkt från klar himmel! Nä de e fredagsbärsen som slagit till! :) Själv då? Är de Ramlösa som gäller?
"#10 2 namn på Timrås Lista... 2008-08-01 22:10 2 namn som finns med på Timrås lista är Stu Barnes samt Joe Sakic... Nu tycker många det här låter helt osannolikt men vad jag vet är halva kontraktet i hamn med Joe Sakic som vill varva ner i europa. Han har fått goda lovord av Kent Manderville som han känner privat. Detta kommer slå ner som en hockeybomb i hela Europa snart! Vänta och se, men jag vet... Kom ihåg vart ni hörde det först!
Uno Gordon: Usch! Du förstör Coca Colans värde! Dricker man colagrogg kan man inte dricka cola sen... då tror man att man dricker grogg... nä fy o usch! Ta apelsinjuice istället!
Ambroo: Ungefär som Ed Belfour dök ner i Leksand. Nej, inte är det speciellt sannolikt att Sakic har sådana planer och om så skulle vara fallet är det ingen jätteskräll. Gubben är gammal, gubben kostar på tok för mycket pengar och gubben är inte mycket att bygga vidare på. Sedan betvivlar jag starkt att en sådan människa vill "varva ner" i Europa.
Jag tar hellre Stefan Holm, trots taskiga hockeymeriter.
Ja, tyvärr har vi redan fyra landslagscentrar klara och ingen Silly Season längre...