1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604533 inlägg · 6213 ämnen

Silly Season 09/10

Sv: Silly Season 09/10
Nu är ni taskiga. Ifrågasätt inte de som ha blykoll.

Mackelito: Vat stå de att han käver 2 mille i månaden ?

Mackelito: "Saaenheimo kräver 200 000 euro i månaden"

Det blir ju för fan 2 milj i månaden.

Mackelito: Nu har jag inte läst "Lakens" önskelista, men är det inte Daniel Josefsson han menar?

Det är för lite drag härinne just nu. Medans ni väntar på alla 17 namnunderskrifter så avnjut lite musik av Pihlman.
Tingeling allihopans!

Laken : Ledsen men din favorit Daniel Ljungkvist kan vi glömma , Oskarshamn verkar praktiskt taget sno han framför ögonen på oss :)

Sanny - Luleå , känns som killen vill trissa upp lönen mer och mer, synd han har kanske inget TIK hjärta kvar längre, han var trots bara 1 år i Schweiz jag trodde inte han skulle bli en lika stor svikare som Nordgren , men men , han är inte värd en allt för stor lön , då tar jag hellre Lindgren 10 ggr i veckan..

Samme ,, Hahah , vem fan kom på det skämtet , endast för att man säger att Nygge ska scouta i Chicago KAN han ju lika gärna åka dit för att sedan direkt åka nå annanstans , finns inte en procents chans att Påhlsson kmr till Timrå ..
Att sedan folk kalla han hemvändare är bara patetiskt..

RJ Luleå Låter perfekt...

Saaenheimo kräver 200 000 euro i månaden så han kan vi skriva av helt och hållet nu och jag tror inte Luleå har chans att få han heller utan det verkar bli Kärpät/KHL som fightas om han...

Tycho: Ja, det skulle förvåna mig storligen om Luleå öht var aktuellt. Men de är tydligen konkret intresserade iaf. Men som sagt, de kan knappast ha mkt att hämta i det här fallet.

mikenomad: Du ska nog se att ALLA Elitserie lag är intresserad.. Dock skrivs det inta om alla

mikenomad: Det är de säkert... men knappast att urstockholmaren Sanny flyttar mer norrut än Timrå. Speciellt inte när han har erbjudanden från betydligt mer roliga lag än Luleå...

Enligt T. Ros är även Luleå intresserade av Sanny...

Oturs-Erik tror inte på elitseriekontrakt:

El Maco: Du är för ´go!

Wayne Gresky: " Varför skämmas för sin sjukdoms skull?

Varför vänta tills allt har blommat ut?

Tag kontakt med Länkarna i tid." :P

Kevin O Shea: För de som vill komma ifrån sitt missbruk med att posta länkar så rekommenderar jag följande länk:

Kevin O Shea: Här får du en egen youtubelänk bara till dig

Knylan: Framför allt så skulle jag vilja läsa om vad det är för spelare och vilka tankar som finns kring denne - inte bara ett tomt jävla "här är en spelare" , följt av en länk...

Tycker lika illa om alla förbannade Youtube-länkar för övrigt :-(

Snelhest131: Det här är också en smaskig kille

Knylan: Jag håller med, alla dessa länkar till eliteprospects har börjat bli lite irriterande.

Knylan: puss :)

zita: Ha ha !!! Komik på hög nivå....

Snelhest131: Den där sortens länkningar vill jag förbjuda på HS. Jag vill se en eliteprospects-avdelning här på HS, där folk som finner nästintill sexuell tillfredsställelse vid att hejvilt klistra in eliteprospects-länkar får härja fritt.

Det här vore en smaskig center värvning :) synd bara han har kontrakt !

Nej jag ligger här i soffan och surfar efter att ha spytt 10ggr inatt och undrar varfõr , och nu fick jag svaret, jag säger som af ugglas snälla snälla förläng inte med backlund...:[

Skarin: Det här känns weird.
Jag hade räknat med Lindbäck ,han dröjer pga för mycket majonnäs på fingrarna.
Backlund går ut i tidningarna o säger: Men jag då? Får jag inte vara med?

Inte utan att man blir orolig.

Skarin: För egen del så älskar jag listmakare i största allmänhet. Det spelar säkert en jävla roll för ditt val om 500 pers. skriver på...

Skarin: kom med i min fanclub "Backelovers" :)

zita: Du är min idol.

Gidde: Han har aldrig varit aktuell enligt vissa potäntäter i Modo

Foyn: Usla statistik??? Han är en av dom bästa målvakter Timrå haft genom tiderna

renen:

Lovar du?

I sådana fall jublar i alla fall jag...

Poffa: Ok. Visste inte att dom var kontrakterade. Då slänger jag in Rögle? Eller kanske han får ta steget ner till MIF?

Foyn: SAIK verkar väl också otroligt då de har kontrakt med både Hadelöv och Dahlberg över nästa säsong. Två målvakter som gått väldigt bra fram till semifinalerna.

zita: Det är ingen klubb som vill skriva med Backe. Grabben börjar få panik. Hans usla statistik ljuger inte. Säger väl allt om Modo inte vill ha han trots sina enorma målvakts problem. Kanske SAIK skriver med han ?

T T: Backe kommer inte att spela för Modo.

Andersson: Då vill jag hellre att vi byter Jonsson emot Johnsson.

Som är en svensk och mycket tuff back som är stark i deffensiven. Pierre Johnsson har dessutom spelat i MORA och skulle kanske kunna få igång. Tomas Skogs, till nästa år.

Det skulle vara en dröm om man gjorde denna rokad av backar nästa år.

Ut: Jonsson In: Johnsson
Ut: Lotvonen In: Lindström
Ut: Persson In: Sundquist
Samt att Lethonen blir kvar.

Lethonen-Moe

Lindström-Styf

Johnsson-Erixson

Skogs-Sundquist

Enligt hockeysverige.se

Tidningen (Norran ?) bedömer Robin Jonsson som en tänkbar ersättare till defensive tjeckbacken Radek Philipp, som är osäker på en framtid i klubben.

vi kan väl göra ett byte ?

Simmalugnt: (c:

Hahl Bundy:

Hoppas de har isen kvar där uppe så de kan börja träna BP på en gång.

RJ verkar gå till Lulä enl. ST o Dagbladet.

Sen undrar jag vad Backe håller på med eller är det Linkan?

Heja Backe...än är det inte kört...håller tummarna att du får vara kvar...

T T: Trodde att det var klart att Backe skulle hänga med Kenta till Schweiz. Denna "silly season" blir nog något alldeles extra

T T: Ingenting verkar säkert. Ena dagen är allt i princip klappat och klart (Lindbäck) och nästa dag vet ingen någonting. Skum upptakt på Silly.

Skulle Backe vara klar för Modo? Det låter inte så här:

Knylan: Du får det nästan att låta vackert. Det där med Ambroo alltså. Kan man älska på tre eller blir det för porrigt? För annars är jag på....

Kevin O Shea: Spelar Samuel Påhlsson i Timrå nästa år så ska jag älska med Ambroo. Inte ligga. Älska.

Om han överhuvudtaget överväger ES-spel så lär nog Fasadpissararslet stå där med myntpungen.

Johan J: :-)

Pätr: Eller så har man valt att prioritera spel 5-5 nästa säsong.

Kevin O Shea: Eric Beaudoin ! Kan det vara Bagarns ersättare? Varför inte?

Snoop: Nähä - och varför inte det då?

« · 1146815 · »