arnio: Sudda Sudda Sudda Sudda bort din sura min, Sudda Sudda Sudda Sudda bort din sura min. Munnen den ska skratta och va glad, munnen den ska tralla lalala...
Varför vill jag inte se vita tröjor? Eftersom det ser så gulligt, puttenuttigt o oskuldsfullt ut. De påverkar ingen mer än att vilja ätas upp o gullas med.
Tycho: Vad han vill är en sak...frågan är väl hur intressant han är utomlands och i ES. Jag menar, han har ju rätt starka band till klubben och lämnade som lite av en hjälte. Jag tror Leksand skulle ta emot honom med öppna armar....
Theo: Skönt att det är klart. Som andra har varit inne på så känns det väl lite så där med bara ett år men det är som det är. Spännande nu att se var Backe hamnar.
Tikinmyheart: Vad jag kan förstå så står det ungefär att Saarenheimo begär 200 000 Euro för spel under nästa säsong. Alltså för hela säsongen som jag fattar det.
T T: tveksamt, men gör han det så vinner vi, det är ju en hockeyestetisk naturlag.
Gött med uppehåll, men mysigt att det drar igång igen. I synnerhet på bortaplan, mot en motståndare som på alla sätt bör betraktas som "bättre än oss". Läs mer
Hahl Bundy: "Intressant att höra spud, martin, Poffa, Paddan, Offside -Ove mfl skandera: "Åhhhh Johan Backlund, Shalalalala Johan Backlund!" nån gång ibland. :)"
Ojojoj, det har vi redan gjort många gånger. Välj valfri gång han schabblat in en puck i egen kasse i Swedbank.