Andersson: Då vill jag hellre att vi byter Jonsson emot Johnsson.
Som är en svensk och mycket tuff back som är stark i deffensiven. Pierre Johnsson har dessutom spelat i MORA och skulle kanske kunna få igång. Tomas Skogs, till nästa år.
Det skulle vara en dröm om man gjorde denna rokad av backar nästa år.
Ut: Jonsson In: Johnsson Ut: Lotvonen In: Lindström Ut: Persson In: Sundquist Samt att Lethonen blir kvar.
zita: Det är ingen klubb som vill skriva med Backe. Grabben börjar få panik. Hans usla statistik ljuger inte. Säger väl allt om Modo inte vill ha han trots sina enorma målvakts problem. Kanske SAIK skriver med han ?
Foyn: SAIK verkar väl också otroligt då de har kontrakt med både Hadelöv och Dahlberg över nästa säsong. Två målvakter som gått väldigt bra fram till semifinalerna.
Skarin: Det här känns weird. Jag hade räknat med Lindbäck ,han dröjer pga för mycket majonnäs på fingrarna. Backlund går ut i tidningarna o säger: Men jag då? Får jag inte vara med?
Nej jag ligger här i soffan och surfar efter att ha spytt 10ggr inatt och undrar varfõr , och nu fick jag svaret, jag säger som af ugglas snälla snälla förläng inte med backlund...:[
Snelhest131: Den där sortens länkningar vill jag förbjuda på HS. Jag vill se en eliteprospects-avdelning här på HS, där folk som finner nästintill sexuell tillfredsställelse vid att hejvilt klistra in eliteprospects-länkar får härja fritt.
Knylan: Framför allt så skulle jag vilja läsa om vad det är för spelare och vilka tankar som finns kring denne - inte bara ett tomt jävla "här är en spelare" , följt av en länk...
Tycker lika illa om alla förbannade Youtube-länkar för övrigt :-(
mikenomad: Det är de säkert... men knappast att urstockholmaren Sanny flyttar mer norrut än Timrå. Speciellt inte när han har erbjudanden från betydligt mer roliga lag än Luleå...
Tycho: Ja, det skulle förvåna mig storligen om Luleå öht var aktuellt. Men de är tydligen konkret intresserade iaf. Men som sagt, de kan knappast ha mkt att hämta i det här fallet.
Laken : Ledsen men din favorit Daniel Ljungkvist kan vi glömma , Oskarshamn verkar praktiskt taget sno han framför ögonen på oss :)
Sanny - Luleå , känns som killen vill trissa upp lönen mer och mer, synd han har kanske inget TIK hjärta kvar längre, han var trots bara 1 år i Schweiz jag trodde inte han skulle bli en lika stor svikare som Nordgren , men men , han är inte värd en allt för stor lön , då tar jag hellre Lindgren 10 ggr i veckan..
Samme ,, Hahah , vem fan kom på det skämtet , endast för att man säger att Nygge ska scouta i Chicago KAN han ju lika gärna åka dit för att sedan direkt åka nå annanstans , finns inte en procents chans att Påhlsson kmr till Timrå .. Att sedan folk kalla han hemvändare är bara patetiskt..
RJ Luleå Låter perfekt...
Saaenheimo kräver 200 000 euro i månaden så han kan vi skriva av helt och hållet nu och jag tror inte Luleå har chans att få han heller utan det verkar bli Kärpät/KHL som fightas om han...
JonteD: Sorry om jag är okänslig, inte alls min mening här. Och onödigt att bråka givetvis. Men jag tillhör nog den skaran som tycker att man på en seriematch går neutralt klädd om man inte har nån lag tillhörighet med lagen som ... | Läs mer