Ambroo: Anders Nilsson skulle jag tro.
Jag antar att vem som helst på ST-sporten får skriva inlägg där när de känner för det.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Man hittar ju dit om man kollar på media men jag tänkte ändå tipsa om det för er som inte kollar regelbundet på media-fliken där länkarna finns.
ST har snackat med Perra och Clas.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
haggen: Han flyttade ju från Timrå för att lira i NHL. Sedan när det äventyret blev fiasko kanske han inte ville återvända till Sverige så snabbt. Sedan lär säkert lönechecken i Schweiz ha varit rätt bra.
Vad gäller frölunda så nämnes både Nordgren och Pyöräläs namn i samband med en artikel som dök upp för inte så länge sedan.
Men jag tror att han vill välja en klubb och bosätta sig någonstans. Det är iof ren spekulation från min sida. Men om det skulle stämma ligger väl ändå Modo och Timrå bäst till.
Hur som helst tror jag inte att det automatiskt kommer bli så att klubben som erbjöder högst lön blir den han väljer (det hoppas jag inte iaf).
Och så här stod det på en SSK-blogg för några dagar sedan:
"F.d. SSK junioren Tony Lagerström nu i Mora är enligt en intervju med SSK:s sportchef Mats Kilström i LT intressant för Sportklubben. Bloggen ställer sig lite undrande till de uppgifterna eftersom uppgifter till bloggen gör gällande att Tony sedan länge skulle vara klar för Timrå."
Men det där går väl bort va?