Detta är egentligen ingen stor nyhet då intresset har är känt sedan tidigare. Men för er som av någon anledning missat det så skriver dagbladet idag att Linkan erbjudit Blomqvist ett kontraktserbudande.
edit: Ambroo: ah du hann före. :P
Redigerad kommentar
Ambroo: Måste säga att det känns konstigt att inte Micha får en chans om en sista backplats,
Han är Billig, som numera är ett favorituttryck härinne, utvecklingsbar och som dessutom visat att han klarar att spela på denna nivå de ggr han fått chansen. Mkt märkligt enligt mig.
Redigerad kommentar
Limpan: Det vet jag inte, en ung talag kan nog tänka sig skriva på som 9:e back.
På ungefär samma premiss som Jesper Samuelsson. Nu gick det mindre bra men tanken var god och jag tror att det kan funka mycket bättre än vad det gjorde med just Jesper.
Hahl Bundy: Bägge är ju centrar så kanske han bara blir aktuell om Blomqvist väljer Modo. Men vi behöver ju fler högerfattade spelare så jag ser gärna att vi värvar bägge två.
Angående högerfattade spelare, Nordgren är väl också på väg hem väl?! Honom vill jag absolut ha med i nästa säsongs lag om möjligheten finns.
Redigerad kommentar