1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607547 inlägg · 6213 ämnen

Silly Season 11/12

Sv: Silly Season 11/12
Kostiainen: Innebär det att det kan bli förlängning med Hynning? Jag var tvärsäker att han skulle gå till AIK.

bobrov: AIK har ju värvat färdigt enligt Gozzi?

Länk nedan

Redigerad kommentar

Kerstin_k: Hagos till AIK mitt tips ( solna)

Kerstin_k: Jo, något sådant lär det bli ja. Jag skulle inte bli förvånad om man säger så. :)

ersson: Du ska nog se att det är precis som vanligt. rykten är rykten, och det där med klasscenter lär väl mynna ut i Hagos.

"För om man drömmer om Paris, hamnar man på någevis liks förbannat i..."

Kerstin_k: Det skulle vara roligt att få någon fler ledtråd än klasscenter, så man kan få spekulera lite! Han kanske spelar VM sa väl Loomis? ;)

KORITFW: Fast det skulle ju vara färdigt med en klasscenter, men det var sånt hemlighetsmakeri så ingen visste vem det var.

Frågan är om Nubben och Linkan ens vet vem det är?

Vad tråkig sillyn är nu, inget att förvänta sig, inga rykten. Det ska vara Hedman och då är det med honom totalt sex spelare till som ska in om man litar på Jimmy som säger att det skall vara 15 forwards och nio backar, men inga rykten. Vindstilla.

:(

söder över: ja ring pyrret och fråga om han vill skola om sej till back . skulle vara kul att höra svaret

lu93rowa: Allt annat än KHL-intresse för honom vore konstigt.

Jag gillade pyrret riktigt starkt när han spelade hos oss...

Jag undrar hur många tavlor han gjorde hos oss?
Jag vill minnas honom som en grymt smart hockeyspelare med en otrolig kreativitet i offensiven. Det finns juh en del fantastiskt vackra mål på youtube där små finurliga o sjukt snabba pass mellan pyrret, pärra o hahl slutade med timrå jubel...
Mmm det var tider det.

Värva pyrret.
Sätt honom som 1a BACK ihop med halonen (han tacklas ändå som 2st backar)
Där har vi vår pp back

Kanske?

Blizzard: Utvecka gärna i vad skämtet består i?

Alla trivs inte i städer, klubbar el. vad det nu kan vara, som andra personer kanske trivs i, pga olika anledningar.

Jag skämtade inte.

Blizzard: ähh, pyörälä klarar väl av att hålla oss kvar själv ? =)

lu93rowa: ja KHL kan nog locka, och han är en jävla lirare. Synd att mista ännu en bra spelare till olje-ligan :/

Blizzard: enligt Chris Härenstam så har pyörälä intresse från KHL så vi kanske inte får se han i elitserien nästa säsong

lu93rowa: ja och center fick han lira i TIK då sa han att han helst spelar FW, men han gjorde det j*vligt bra som center sen blev det NHL. Så tror inte mycket på att han vantrivs i FHC, fan en av de bästa städerna i sverige, j*vligt konstigt om han skulle vantrivas där och vilja åka upp till TIK för att spela FW, haha vilket skämt!

SuperMupster: Äh låt han spela i Frölunda, vi ska ju kvala, då kan vi inte ha klasslirare på gång =)

Blizzard: det ända jag har hört är att han mått dåligt över att han underpresterat
:)

Blizzard: det var synd....

lu93rowa: haha skämt å sido, har inte hört något om att han inte trivs i FHC heller.

Blizzard: detsamma :)

lu93rowa: du vet ju absolut ingenting :)

Spanarn: drömma kan man alltid göra

Johnny Bravo: jasså det gör han inte? mer än vad jag visste :)

Loomis:
Kanske den gamle bekantingen Niko Kapanen. TIK var ju tydligen muntligt överrens med honom för två år sedan innan han slutligen valde KHL.
OBS! Varning, länken är 2 år gammal för er som tror att den är ny...

Redigerad kommentar

Johnny Bravo:
Gör han inte? Det var ju tråkigt. Jättetråkigt.

Jag tror det är en spelare som spelar VM. Och det är orsaken att man inte går ut med namn. Det var ett väldans hemlighetsmakeri bakom detta

Spanarn: Kanske därför Pyrret inte trivs därnere.

Johnny Bravo:
Frölund kanske tycker annorlunda.

ersson: Du har nog drömt. Dessutom var det ju högst motvilligt som han spelade center.

ersson: Pyrret är inte center.

Kerstin_k: Jag kom och tänka på en kille som det kan vara. Pyrret? Var inte han på väg att bryta med Indianerna? Eller drömmer jag nu..

Loomis: Perttu Lindgren

dr-nix: jag skulle nog fan i mig gråta om det är Hagos. Han är inte vad vi behöver. inte tillräcklig frammåt.

Klasscenter är ju en definitionsfråga, så jag tror inte man ska dra några större lass av inlägget längre ner.

dr-nix: Nu är det svårt att vad Noomis menar med klasscenter, men Hagos är ingen klasscenter för mig. Ifall det skulle vara Hagos så känns det inte så bra ska erkännas. Då måste vi alltså lita på att Kim och Gnagarn ska bära vårat lass offensivt.. :)

T T: nja, Hagos är inte en dålig spelare. Men kanske inte den typ av Center som borde ligga högst upp på önskelistan.

Med det sagt skulle jag inte gråta blod om han skrev på för Timrå.

Loomis: Det har ju viskats om Hagos här men passar han in i den beskrivningen?

En klass center ska vara klar men det är omöjligt att få reda på vem det är! Någon som vet?

Befınner mıg ı Alanya och trodde jag skulle mıssat en hel del men det hade jag ınte gjort for har var det dött som ı graven!

Synd dock pa Granak. Hoppas att Nubben fıxar fram en rıktıg tevlıg PP back.

Glad pask tıll er hockeysnackare!

Johnny Bravo: Surt oavsett. Hade varit ett bra nyförvärv!

Jag bryter dödläget.

Glöm Granak. Om nu nån hoppades på honom.

Magnus Rövarn : Själv hoppas jag på en app till androidtelefoner, gärna med en widget och aviseringar vid nya händelser. :)

Per HApps: Det handlar bara om att tackla Svedlund på rätt sätt. Jag har verktygen för att mjuka upp den karln. Jag skall lägga in en högre växel bara.

Jag lovar dig att den kommande skivan kommer låta höra om sig! Det finns ett tydligt budskap inbakat i samtliga sånger! När Micke Öhlén och jag är färdiga så kommer den där plattan sälja som smör i solsken. Åh jag lovar er att styrelsen skall få ett varsitt ex i rent demonstrativt syfte för att visa dem vad supportrarna vill ha!

Magnus Rövarn :
Så länge som Svedlund är ansvarig för souvernier blir det nog lösnaglar framför iphoneskal och replicasortiment.

Carina är som du själv skriver ansvarig för nyckelkunder.

ÖstrandsNisse: Jag menar, hur sexigt skulle det ine vara med lösnaglar med tallmotivet?

Magnus Rövarn : Hoppet är det sista som överger en. Men jag måste säga att jag inte begriper varför man inte testat att ta fram en tallkollektion. Ett test med 5-10 produkter och se vilket utfall det skulle bli.
Det finns inget att vara rädd för, några monstervolymer behöver det inte handla om så där finns ingen större risk. Det värsta som kan hända är att föreningens logga delas upp i två läger. De lite äldre sitter med tallar medan de yngre sitter med örnar. Let it be, tycker jag.

Vi får hoppas att vår nya nyckelkundssäljare lyckas i sitt jobb. Det vilar ett rätt tungt ansvar att axla Norrbom och det han byggt upp. Men det går säkert bra.

ÖstrandsNisse: Jag tror inte det behöver ta så lång tid faktiskt. Man har ju anställt Carina Norberg som Key Account Manager som närmast kommer från Stjärnafyrkant. Förhoppningsvis har hon en mer vidgad och modern syn på hur man når ut med sitt budskap till medlemmar och supportrar!

Magnus Rövarn : Att man inte tar fram en replica på tallarna säger ungefär allt om att föreningen inte ligger i framkant när det gäller marknad. SMS-tjänsten kommer säkert....om några år.

Kom att tänka på en sak. Varför har inte Timrå anammat det här med SMS-tjänst till supportrarna som SSK har? Det vore ju kanon att få information från klubben innan den kommer ut officiellt på hemsidan. Att man sedan bidrar med några kronor till föreningen per mottaget sms är ju ännu bättre. Det skulle säkert inbringa en slant som kan användas på ett lämpligt sätt inom organisationen.

T T: Jga blir alltid lika irriterad när jag ser en spelare gå från mitt lag ner till Allsvenskan. Tänker alltid: "Va ute i självaste helsike gjorde han här över huvudtaget."

Som när Pettinen sparkades ändå bort till Leksand.

« · 1377370 · »