Niskala är nog inte aktuell. Sedan Sebbe skrev på så har ju Linkan gått ut och sagt att dom söker en allroundback!!!! Vad bra, för nån spets el pp back behövs ju verkligen inte!!! Alla spelare skall helst vara allround och åka i mittzon! Ingen riktig pp back eller rese framför egna målet (typ Majesky) behövs!!! Släppa in mycket och göra lite mål verkar vara målet!!!!
GylleN: haha va :P vart ifrån har du kopierat det där citatet?
F.ö sitter Bremberg på ett kontrakt till 11/12 med HV, fast vet ifs inte om det snackas om att brytas eller inte då jag ger blanka fan i den skit klubben!
dr-nix: Han kanadicken, Martin vad hette han nu igen Sonnenberg, borde vi väl kunna knyta upp under en kortare tid. Ska vi säga från jul och framåt? Kom igen nu Kent-Stefan!
TRL: Tror jag länkade honom för en månad sedan :] intressant back och han hade varit dubbelt så bra som sebbe, men kostar säkerligen som corso om inte mer :] hehe
Kerstin_k: Ja, med all respekt för de vänskapsband Uno knutit med den gode Jonte så tror jag helt ärligt att han definitivt gjort sitt på ES-nivå och däröver.
Hockeytankar: Det där nyförvärvet Fredrik Sonntag verkar onekligen spännande. Har du sett honom spela? Är han en defensivt duktig back eller offensivt skicklig?
Johnny B Goode: niskala kanske skulle kunna vara vår försteback. kanske inte den bästa defensivt men offensivt är han ju guld värd. nubben har ju värvat han en gång förut så det borde väl inte vara omöjligt att nubben lyckas knyta han till timrå. om timrå har råd med han är ju en annan sak.
Cobbel: Jag tänker att vi redan har backar i laget med mer offensiv prägel, där Freij givetvis är den mest intressanta. När Winnipeg-fansen EP-scoutar sina prospects så lär de tänka att han är en monumental flopp här dock, hur killen ... | Läs mer