1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600339 inlägg · 6212 ämnen

Silly Season 11/12

Sv: Silly Season 11/12

Hahl Bundy: Ja man blir ju sugen. Men samtidigt: Om man en gång för alla ska slippa den här inpinkandet av revir så kanske man borde låta bli.

Jag hatar verkligen Modo. Och jag vill inte se nånting från deras fans här inne.

Hahl Bundy: Buss på!!

hubbenorlen: Snart är det vår tur att att hoppa in till dom som på ett givet kommando.

What comes around goes around.
Då ska du se att det blir Fart på dom därinne då 90% skriker att man inte får vara där.

Jag har legat lågt länge därinne nu. Dom har frid men jag märker att dom gaddat ihop sig härinne bara för att dom saknar oss.

Bad_Brett: För övrigt stavas ditt namn "Bad breath". Den onda andedräkten av nyliberalism...

Captain Crash: Ha ha ha! Du ska få ett diplom av mig för det

Lumber Jack: öviks kommun har snyggat till era siffror mer än en gång så kasta inte sten i glashus nu!

söder över: Ja jag har tänkt på samma sätt. Tycker även att han matchar Hallin för lite. Vi behöver köra slut på motståndarna lite mer, locka fram utvisningar och störa dem i deras uppspel.

hubbenorlen: Be Jimmy H starta om servern med slödderfiltret på hs.
Det verkar vara nedlusat med virus här nu

Kvällens idiot: måste vara jag. Som suttit och läst den här berikande skiten som skrivits. Att folk orkar hålla på och tjäbbla förstår jag. Men att folk som jag orkar sitta och läsa dyngan? Helt cp. Fuck me. Må jag dra åt helvete. 

Hata Sundsvall. Bara för att bryta av lite.

hubbenorlen: mm helt rätt! finns massor att hämta hos honom!

jag blir lite less när perra bänkar boyce friberg under matcher om perra vill att timrå ik ska spela med fart o hög intensiv press på motståndare så bör han matcha dessa herrar hårt gärna ihop med några vassare killar i slutet på matcher...

Bad_Brett:

Idas matkasse eller så tar dom permobilen som jag förstått det.

Lumber Jack: Jaha, nu har en till kommit hit. Kan inte någon moderator stänga av de här människorna från Timrå-boken? Det här är ju spam. Flera sidor av ren skit. Det går ju för fan inte att prata om seriösa saker längre. Allt drunknar i den här eviga strömmen av fjanterier.

yngwie:Permobil är en stol för handikappade om du inte visste det .

Vad jag hört så säljs det mest i Ö-viks trakten till tokiga supportrar samt en hel del till gamla ishockeyspelare som försöker göra comeback flera gånger utan att lyckas , tyvärr ........, men bra för Timrå regionen.

TIK55: I Kramfors finns varken eller. Vad har du fått det ifrån?

TIK55:

...Men uppenbarligen för lata och handlingsförlamade för att gå in på ICA och plocka ihop en påse paprikor på väg hem från jobbet/Systembolaget? 

hubbenorlen:

Var inte Max en sådan som skulle gå rakt på mål med pucken, hoppas han hittar dit snart för den stilen behövs.  

Han skulle kunna bli en liknande MPS.

yngwie: Du är ju inte ens rolig. Så vad fan fortsätter du för? Stick härifrån sa jag.

TIK55:

Permobil, är det något i stället för pensionpengar eller?

Bad_Brett: Jadu , här är vi smarta - snygga och nätta , i kråklandet gäller
MAX o MCD

söder över: Det är ju ett väldigt stort steg att ta. Men han har ju talang nog för Elitserien. Det gäller bara att han inser det själv, vilket han nog gör tids nog. Då kan han bli ett oväntat vapen för oss framåt vårkanten.

TIK55:

Idas matkasse? Ja, det kunde man ju slå sig i backen på. Jag har aldrig begripit vad det är för sorgliga jubelidioter som använder den tjänsten, men nu trillade polletten ner.

Men det är ju bra om den ekonomiska situationen i Timrå är så bra. Efter att ha läst diskussionerna i den här gästboken under några veckors tid, har jag fått uppfattningen av att läget inte riktigt är under kontroll.

yngwie: Peter och Markus....när inte ens smeknamnen duger. Det hade jag glömt

yngwie: Har jag sagt några namn ???

TIK55:

Modo behöver inte pengar, alla vill ju spela där och gratis dessutom.

TIK55: gäddkäft var de jah!!! =) hehe

jag skulle jävligt gärna se att Friberg tar sig ur j20 vakuumet o inser att han duger som es kille med... 

där finns det en hel del att hämta... 

kunde han bara sluta passa så förbannat mycket o bli lite mer som brendl o bara gå på avslut som en symaskin i bangladesh så... 

jag misstänker att han skulle klara av att peta undan pikkarainen om det bara ville lossna lite för honom. han ser liksom lite nervös ut...

TIK55: Högre omsättningen ändå?

Du glömde förresten Timrå Kommun.

Redigerad kommentar

yngwie: Men gå hem till er nu. Orkar inte läsa en rad till om Modo.

TIK55:

Grattis!

Har jag missat något eller, har Peter och Markus gått in med pengar? Berätta mer, nu blev jag smått intresserad.

Ambroo: Har ingen aning om han vet mitt riktiga namn. Och jag fattar inte varför han i så fall skulle använda det emot mig. Antar att han känner sig förorättad på något sätt. Men han får skylla sig själv i så fall. Att komma in hit efter en förlust mot Modo och börja snacka provocerande uppskattades inte ett dugg av mig.

yngwie:

Genom SCA-Metso-Permobil-Emhart-Kubal-YIT-Tibnor-IKEA-Artboard-Tvättbjörnen-Norrporten-Norrvidden-Idas matkasse .

Vad har ni ?

2 miljonärer vars plånbok står som en gäddkäft just nu , hur länge tror du att dom är intresserad av att bli fattigare för varje dag.

Blizzard: Så Bravo är Bundy? Haha...det har jag aldrig fattat

hubbenorlen: Jag jävlas. Blev bara lite nyfiken. Han vet alltså ditt namn, har jag fattat rätt då?

Ambroo: klas nilsson tror jag! =))

Ambroo: Jag fattar inte heller riktigt det där...?

hubbenorlen: Bravo är ju fan Bundy :D han har bara tagit de bättre nicket igen.

yngwie: Ja de är ju en fråga . Men bekymra dej inte så mycket över de du . Du har nog fullt upp med dina egna bekymmer .

Ambroo: Vad?

hubbenorlen: Vad hette du sa du?

söder över: Ja, jag börjar nästan sakna honom. Och var fan är Bravo och Olle?

Kan vi inte sluta snacka om Modo här inne nu?
Och kan inte Modo-fansen gå tillbaka till sitt?
Det här är så meningslösa diskussioner. De leder inte till någonting.
Vi gillar inte varandras lag, följaktligen kommer ingen att ändra åsikt.
Så snälla, lägg ner nu.

hubbenorlen: jag sitter här o hoppas att ö-nisse gör comeback under nicket spekulanten...

det var tider det då när han var här o spekulerade!

TIK55:

Glöm inte att de har alla 14-is brudar i klacken också.

TIK55:

Hur länge kan Timrå  rädda sig kvar utan pengar är ju nästa fråga då?

Skarin:

Skarin: Verkligen. Vill tillbaka till silly-diskussioner och teorier om potentiella nyförvärv.

Wayne Gresky:

Du är en sjuk människa , hur länge tror du att 2 personer kan rädda en klubb som bara går utför för varje säsong.

Vad har Ö-vik ( kråklandet ) för något att bjuda på ?

- Några miljonärer som "betalar in sig " i en hockeyförening.
- Eilert Pilarm
- kommer inte på något mer , jooooo
- ett gäng skit supportrar som inte kan hockey

Det är vad kråklandet kan erbjuda

FY FAAN

Skarin:aha :-)

hubbenorlen: Nu får vi lugna ner oss. Inte minst han.

Skarin: Och nu skickar Moverare privata meddelanden där han undrar om han "ska tilltala mig med mitt riktiga namn".
Snyggt hotat.

ersson: ok....

på  tal om iggulden hoppas verkligen att han har kört ner i ett djupt hål nu det behöver timrå....

« · 1426822 · »