Är inte Brendl klar imorgon så räknar jag iskallt med att det inte blev något med den saken!! isf får vi nog ställa in oss på en Starkov.
Redigerad kommentar
haaallå, brendel, hallååååå! oficiella kom igen nu då, det här blev ju bajs tråkigt!
Redigerad kommentar
Johnny B Goode:
Hon kan väl stanna där medan Sebbe åker hem? Ombytta roller liksom.
Johnny B Goode: Sambo?? Men han är ju Timråbo??? En riktig karl! Inte fasen låter han henne bestämma när det gäller hockey????
Fy faan, kommer sitta på rad 11 ikväll, kommer bli ett långt fall om det visar sig att alla dessa spelare dyker upp.
Nubben går fram som en ångvält!Hälge:
Jag vet att sebbe kan tänka sig att åka hem, men som vi vet så är det inte bara att åka...han har dessutom en sambo som gärna vill att de stannar kvar på andra sidan.
Men något kan ju ha hänt de sista dagarna som jag inte vet.
Ambroo:
Ett par hundra? Det låter ju fullständigt galet.
"Har vi tur så kanske vi får se en skymt av Brendl i kväll, ptja vi kan ju lika gärna stanna för matchen också"
Jag säger inte att du inte har rätt, men det är rätt sorgligt.
Berglund:
Fast han kan ju vara klar även om han inte spelar i kväll.
Det drar väl knappast mer folk på att han står i mittcirkeln och vinkar?
Berglund: Ääääh det sprider sig så fort så folk kommer att komma springande till arenan med mjukisbyxor och whiskeyflaskan i näven :-).
mikenomad: Det är ju sånt här man vill snacka om här, och inte en massa modo-skit.
Men jag måste bara säga en sak: Om Modo värvat Bremberg och Brendl så hade jag varit vansinnigt irriterad och deprimerad.
Jag hade dock inte visat det utåt. Jag hade beskrivit Bremberg som slut, och Brendl som en dålig lagspelare som drar ner moralen.
Så det är nog bara en tidsfråga innan modoiterna börjar skriva sånt här hos oss.
Timrå Icon:
Jamen det säger väl liksom sig självt att det skiter sig med Brendl nu? Modoliderna ska ju ha någonting att gotta sig åt i morgon också.
Edb:
Alla låttitlar på Rising Force plattan skulle kunna användas i något sammanhang under match.