1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600121 inlägg · 6212 ämnen

Silly Season 11/12

Sv: Silly Season 11/12
Blizzard: Vad har vi sagt om såna där fejkbomber? :) usch!

Blizzard: Ha Ha kyss dig i arslet att det är Men rolig var du.:)

Blizzard: Såna som dig ska det fan vara skottpengar på, as!! Hahaha

Blizzard:mycket lustigt....

Blizzard: Hahaha jag höll fan på att gå sönder

Nisse: en till som tror han vet, man kan bara garva...

Berglund: Snart sitter vi med Anger istället för Brendl och undrar vad fan som hände hehe

Sidney Crosby tänker mjukstarta hos oss i år. Pittsburgh gick med på att ta Murley i utbyte. Linkan är inhyrd som snöskottare.

Icing-Ove:
"Du har alltså inga planer på att be Frölunda släppa dig så du kan söka dig till en annan klubb?
- Nej, nej. Jag är bara 24 år och tycker att jag utvecklas"

Han är envis och vägrar erkänna sitt misstag ;)

Icing-Ove: Det var faktiskt det första namnet som dök upp när det nämndes att det rörde sig om en svensk spelare.

Jaja. Den som lever får se. Har svårt att få till den där riktiga F5-febern numer p g a 'tvärsäkra' HS-källor...

Smokey: Brendl"värvningen" är på god väg att bli en modern klassiker.

Smokey:

Varför tar ni inte hem Robin L. Stackarn spelar ju bara 7 min per match.

söder över: I väntan på nästa "klara" lirare är vi ett gäng som firar att Brendl var nära att skriva på om någon inte hittar något bättre att fira i dessa dagar av Tiktorka.

KORITFW: Klar för något finskt lag!

Nisse: ES, AS eller DIV1? ;)

Edb: mike iggulden?

Hannula? :p

Nisse: inte björn svensson? hmm inte jesper samuelsson va??

Nisse: då vet jag precis vem det är.... haha =) nationalitet ? ;)

SuperMupster: Ok, jag bjuder på detta. Han spelar i Sverige och det är inte Björn Svensson   :-)

SuperMupster: har han fel blir de rulla i tjära och fjädras!!!

Nisse: om du vet vem det är så bjud på några hintar ! :)

Hägringar! Finns dom?

KORITFW: äh allt har en fram o baksida. Jag är lite glad över att vi äntligen fått lite silly.

För 200k eur tycker jag inte att det var fel att skrota brendl. FYY FAN om han blir skadad eller råkar ut för ett sådant pikkarainen virus som först nu verkar vara på väg att släppa taget om honom... :)

FORZA SILLY

Berglund: Alltså jag har ingen sån "källa" , men en som brukar få lite insider tips ibland bara och det har stämt hittils dags under åren. Och fick nog tipset lite för tidigt, de höll på att förhandla men kunde inte finna en punkt där både agent och TIK kände sig belåtna. Men tror på en bra vinter/vår för klubben! 

3-4 in nu inom kort och de får lira ihop sig så ska def vi vara med och kriga om plats 8-10 tycker jag. =) 

Redigerad kommentar

Nisse: var lite snäll nu, nationalitet kan du väl bjuda på om du vet vem det är?

söder över: Tyskland och Österrike verkar stämma bättre.

mikenomad: Den tackar vi för :)

mikenomad:haha, det är skönt att det finns såna som du, som tar sitt ansvar :)

nisse: vem har du hört detta av? "någon insatt" vill man inte höra, är väl inget fel i att säga att det är nubben till exempel? eller om du nu hört från en kompis kompis kompis som känner någon i styrelsen. Bara tärt att sitt aoch få förhoppningar utan grunder. (:

fredriko74: Jag vill höra vad Timraw har att säga angående Brendl. Dax för  han att skälla lite på sin "dyngsäkra" källa kanske.

Kattgubben: Eftersom lagen om alltings jävlighet i 1:a hand brukar rikta in sig på mig personligen har jag nu gjort mitt och spelat AIK. Bör öka chanserna för ett gynnsamt resultat avsevärt...

Nisse: Spännande att skåda, förra veckan gick jag ut ang att Brendl skulle vara klar. Men var inte långt ifrån tydligen har jag fått höra nu i efterhand. Man valde fler spelare istället för 1. Men man var inte långt bort från att signa honom, men blev som sagt väldigt sårbart för den relativt tunna plöskan. =)

Redigerad kommentar

Nisse: joooo jag tror det ligger i danmark... ;)

Puh..

söder över: Anger finns inte på världskartan

Nisse: du vill inte säga vem ? :)

söder över:Jag skulle förstå en värvning av Anger mer nu än förra gången, för nu finns ju Bremberg på plats också. Dessa två herrar gjorde en del bra tillsammans tidigare. :)

Elitserieklass. Följer nubbens plan, dock ingen stjärna som ensam lyfter ett lag, men vadå vi skall vara tacksamma för att någon överhuvudtaget vill till oss med vårt läge.

Ambroo: när du nämner anger i silly tråden så får jag en stor klump i magen...

Nisse: Nä att det inte e Brendl fatta man ju då han skrev på för Rapperswil förut idag.

ersson:jag är mer intresserad av vem det är :)

Nisse: Inte igeeeeeen! Vad är det för klass på denna lirare då?

Nisse: ok, då börjas det igen då . F5, F5, F5 :-)

Nisse: Niklas Anger?;-)

Timrå kommer att presentera en fw. i kväll eller dock senast i morgon. Det är inte Brendel, men gå in och kolla på hemsidan så får Ni se.

fredriko74: Precis hehe, nee men den riktiga banken ha varit en dubbel på Tottenham och Pittsburgh, kanske laddar in lite extra där snart, håller på å funderar :P

Berglund: Låter som rena banken, bara hämta ut! =) 

fredriko74: Inte helt olik min då jag också ha 200kr in men Tottenham, Brynäs och Pittsburgh.

fredriko74: m tänker inte spela AIK, för jag hoppas inte på AIK seger, så då blir det lite motsägelsefullt, kommer också lira BIF.

« · 1429445 · »