1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600130 inlägg · 6212 ämnen

Silly Season 11/12

Sv: Silly Season 11/12
stoff: Banka på det då. Jag tro Brynäs vinner jag.

Blizzard: Brynäs, Rögle, Tottenham är min trippel idag, 200 in på den. 

stoff: 3,6 på AIK, vilket jävla odds!

F.ö Så tycker jag att det är ganska roligt när det är ES macther nästan avrje dag som dom gjort nu, men det som är så jävla tråkigt är att tabellen typ släpas lite över hela tiden, man vill gärna ha 5-6 matcher samma kväll ibland mycket lättare att se vad som hänt då.

mikenomad:Luleå, Skellefteå och Frölunda sitter nog och hoppas på AIK istället, med tanke på topp-4-plaeringen som de fajtas om. Kanske dags för herr Murphy att besöka dem också, for a change ;)

mikenomad: jo vi tänker samma hör jag:)

stoff: Ohhhhh...oraklet har talat!

Men seriöst så tror jag det också. Fast det har med lagen om alltings jävlighet att göra. Hade det varit Brynäs som behövt tappa poäng kan man ju vara stenklar på att de tagit sin lättaste trea på länge. Precis som AIK ikv självklart kommer ha lekstuga i Läkerolen.

Redigerad kommentar

aik kommer ta poäng ikväll... 110%säker

Kattgubben: Hahaha!!! Rökringar varvade med champagne :-)

Hahl Bundy: Kan bli farligt om man ska kremeras; *VOOOFF* och sedan behöver de inte sota på tre år....

Timrå Icon:Man kanske kan se "årsringar" i den, efter vilka man kan dra slutsatser om de år när det gick bättre respektive sämre för klubben...

Kattgubben: Ja men min lär de vilja visa för medicinstuderande i en glasburk. Så de får se hur en Timråsupporter hade det

Timrå Icon: Obducenten säger: "Vila i frid. I´m not worthy."

Timrå Icon: Blir man offer för en kannibal behöver han inte bekymra sig med att flambera levern. Den flammar upp vid uppstekning ändå.

Berglund: Som Brendl typ...

Hahl Bundy: Ja tänk om de råkar skära hål i levern då man obduceras en vacker dag. Man har druckit så mycket whiskey genom åren så brandlarmet går i obduktionssalen.....

Hahl Bundy: Ja Kolnik ser faktiskt intressant ut. Undra vad en sån kan kosta?

Timrå Icon: Ja ja jag tar en powernap eller vad det heter.
Levern behöver vila lite.:)

Hahl Bundy: Ankra heter det väl....?

Ambroo: Han lät intressant. Ring Nubben du. Jag sover middag.

Timrå Icon: Tror det där hade varit en galet bra värvning:)

GurraG: Ja i och för sig....

Timrå Icon: Han verkar ändå ha gjort en hel del mål i NLA.

Ambroo: En rightare dessutom. Men egentligen är det inte en assistkung till vi behöver. Back, center och sniper....

"En offensiv ytterforward med ett utmärkt slag- och handledsskott. Pålitlig avslutare. Svår att ta pucken ifrån"

Låter inte helt fel, eller hur Ambroo? ;) 

Kattgubben: Jag är rädd, att om Nubben ska bredda ut med 4-5 spelare så är det inte bara 4-5 KHL eller NHL lirare utan vi får nog acceptera att en sådan spelare som Björk kan bli klar...

Timrå Icon: Dumpa några då.:)

Sebbe kan du hoppa över.

Blizzard: Joo men Brendlar kan vi nog tyvärr se oss i arslet efter

Timrå Icon: faaaast, dom behöver ju inte vara brinnande til 100% om dom är klasslirare *host* brendl *host*

Men sånna som Björk är ju varekn klasslirare eller brinnande och då går det fet bort, ska dom bara fylla ut en plats och är halvskapliga då MÅSTE dom vara brinnande.

Men annars om dom är bra kan man se lite genom fingarna.

Timrå Icon: Konstigt att inte Mackelito snappat upp den här:

Hahl Bundy: Det finns ju bara rykten ju.....

Timrå Icon: Finns ju inga rykten.
Agera Nubben!

Kattgubben: Problemet är ju att hitta dessa brinnande spelare. De enda tänkbara kategorierna är ju som jag ser det antingen de som kämpar för att slå sig in i NHL eller de som har något personligt att bevisa som Linkan och Jonte....

De kategorierna växer inte på trän direkt. Dessutom innebär båda ett risktagande. Den ena tappar vi om de presterar och den andra kan med stor sannolikhet floppa

Kattgubben: Nä de ska brinna för det här som sagt

Hahl Bundy: Klar för SSK

Timrå Icon:Jag vet inte hur många gånger min HV71-kompis satt och svor över Björks bristande inställning. En sån kanske vi inte behöver hit va?

Kattgubben: Instämmer!

Kattgubben: Nää det där verkar vara en sån som vill ha lön :-(. Annars pratar han skit om sin gamla klubb. En sån vill vi inte ha ;-)

Redigerad kommentar

Mangy92:Nej tack....

Hahl Bundy: Vi med.

Jason Strudwick är på G till Sverige. Enl. Hockeykanalen är det SSK men uppgifter till Mr Madhawk är det ett annat lag.

I kommentarsfältet i hans blogg Modo o Timrå. Vi kan ju räknas bort eftersom vi har fyllt kvoten...hoppas jag.

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar

Timrå Icon: Hörru Nubben... ett litet namn kan du väl ge mig...Snälla?

Kostiainen: Ja nä alltså....jag tror att Brendl var klar sedan sålde vi honom vidare direkt och gjorde en hacka på honom. Säkert en mille....minst....

Joooråååsåatte....

Kostiainen: Det står en snubbe utanför Systembolaget i Timrå. Han byter små lappar med TIK-skvaller mot mynt till nästa desperata inköp av starkvaror.

Han har sjukt darrig handstil. Kan han ha missat något så att man läst Brendl i stället för någon annan het värvningskandidat?

Slutsats:

- Skvaller i Timrå ska alltid tolkas skeptiskt även om det kommer från säkra källor;)

Smokey:

Vi får väl hoppas att det var nubben själv som lämnade in rätt V75 rad på manhattan i helgen 2.5 mille gav raden....

kom igen nubben, investera i TIK nu

Smokey: Jo, jag tror helt enkelt det inte går att ändra stoffs användarnamn heller..

Det är helt enkelt för coolt..

Kostiainen: Nu känns det som om ni sitter och tittar ner på en bit choklad i ett mikroskop. "ganska coolt"

fredriko74:

Så var det ja, någon i högen borde ju passa vad som eftersöks.

mikenomad: Eller något coolt som cool_master_of_stoff_2011?????????!11

« · 1429376 · »