stoff: Ohhhhh...oraklet har talat!
Men seriöst så tror jag det också. Fast det har med lagen om alltings jävlighet att göra. Hade det varit Brynäs som behövt tappa poäng kan man ju vara stenklar på att de tagit sin lättaste trea på länge. Precis som AIK ikv självklart kommer ha lekstuga i Läkerolen.
Redigerad kommentar
Kattgubben: Problemet är ju att hitta dessa brinnande spelare. De enda tänkbara kategorierna är ju som jag ser det antingen de som kämpar för att slå sig in i NHL eller de som har något personligt att bevisa som Linkan och Jonte....
De kategorierna växer inte på trän direkt. Dessutom innebär båda ett risktagande. Den ena tappar vi om de presterar och den andra kan med stor sannolikhet floppa
Redigerad kommentar
Jason Strudwick är på G till Sverige. Enl. Hockeykanalen är det SSK men uppgifter till Mr Madhawk är det ett annat lag.
I kommentarsfältet i hans blogg Modo o Timrå. Vi kan ju räknas bort eftersom vi har fyllt kvoten...hoppas jag.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Kostiainen: Ja nä alltså....jag tror att Brendl var klar sedan sålde vi honom vidare direkt och gjorde en hacka på honom. Säkert en mille....minst....
Joooråååsåatte....
Smokey:
Vi får väl hoppas att det var nubben själv som lämnade in rätt V75 rad på manhattan i helgen 2.5 mille gav raden....
kom igen nubben, investera i TIK nu