Timrå Icon: Haha ja, jag råkade länka till allmänna bloggen och inte det specifika inlägget, men aja ;) Han verkar vara på G iaf! För de pengarna tycker iaf jag det är värt det!
Timrå Icon: Tror förhoppningsvis han inte tar så mycket för sina tjänster, jag menar. Han ska vara tacksam att han får en 2a chans och därefter inte kräva mer pengar än vad han borde! :)
Oerhört kul dock att han är tillbaka, jag tror det kan bli kanon!
Timrå Icon: Linkan var och shoppade i Birsta häromdan tillsammans med sin dotter. Han strök reahyllorna lite väl mycket. Ett varningstecken om något..? :)
Timrå Icon: X-5an som han åker i är ingen Stekar-bmw :p
Däremot såg jag han ränna på Biltema när de precis hade nyöppnat i Birsta!? Köpte Stål-bryn till skrillena, kanske sålt Skridsko-slipen och ska göra allt för hand istället?
Ambroo: Nu är det bara sista backen vi väntar på. Och det med stor spänning, ska tilläggas. Angående Jontes möjligheter i Timrå så är jag försiktig positiv. I grund och botten har han kapacitet, men de senaste åren har han då inte rosat marknaden. Upp till bevis nu!
Pätr: Tror att backplatsen kommer att fyllas ganska omgående nu . Tror att TIK har väntat på vad en förstärkning av forwardsidan kostar så nu tror jag att de kan gå ut med de sista slantarna och erbjuda en bra back de pengar TIK har kvar. Fasen vad många TROR det blev men det blir väl så när vi har en sportchef som inte vet någonting.
JimmyH: Jonte får en chans jag inte trodde han skulle få. Hoppas för både Timrås och hans egen skull att det slår väl ut. De senaste åren har icke varit bra, men han har ju trots allt visat tidigare att han kan spela hockey.
Jamen det här är väl jättekul! Alldeles helt fantastiskt underbart, nu får ju vi Jonte igen, haja Jonte!! Alltså Jonte, mannen som fick det fetaste kontraktet i Timrås historia och levererade så dåligt att han snarast borde få tröjan upp- och nervänd i taket, Jonte, mannen vars karriär har gått så totalt i stöpet att det saknar motstycke i svensk modern hockeyhistoria (säg någon annan svensk spelare på VM-nivå som sedan får sparken av 4 klubbar i rad för att hamna i div1?), Jonte, mannen som inför varje säsongsstart har grinat ut om sin tunga livskris men att ”allt känns jättebra nu” för att sedan återigen totalfloppa… Jonte, mannen som nu benådas av en smart satsande klubb som VET vad han EGENTLIGEN kan.
Pucken: Nej vi ska inte byta namn till Sundsvall IK men vakna upp och se verkligheten. Vår ”satsning” att etablera oss på övre halvan i SHL har redan strandat. Idén att locka till sig unga talanger är fin men i förlängningen så kommer ... | Läs mer