Hahl Bundy: Är det sant att man tänker så, ja, då är det fan ondskefulla krafter som verkar inifrån som vill förgöra Timrå. Nåt annat kan det väl rimligtvis inte vara?!
Hahl Bundy: Ja de är inkompetents i hela ledet.. Om detta sker kommer jag göra allt i min makt för att hänga ut ansvariga och skamma dom. Jag undrar på vilket problem är det en lösning i att Timrå ligger sist, om vampola säljs????
diffe: Det enda som mMÖJLIGTVIS kunde ursäkta en försäljning av Vampola är väl om vi annars skulle hinna gå i konkurs och tappa elitlicensen innan säsongen var över.
Jag undrar hur man kan värva vampola och INTE få in 8:e och sista backen men ENDÅ lyckas med bedriften att inte ha råd med Vampola, hur fan tänkte man där isf, han skulle aldrig ha kommit hit från första början isf. Detta slår ju bara hårdare. Hur fan kan man missräkna så jävla galet om detta stämmer.
Blizzard: Jag vill minnas att jag läste någonstans, kanske Jimmys blogg, att Linkan fick budgeten strypt när han höll på att värva, och kanske redan signat Vampola vid det tillfället, och backen hade man då inte råd med.
Hade budgeten varit oförändrad kanske vi haft den där backen idag.
Inte säker på vart jag läst det, och kan ha läst fel.
diffe: Ingen aning. De är ju inte världsbäst att kommunicera med oss fans där uppe i elfenbenstornet. Transparensen är noll ungefär. Frustrerande som fan är det iaf.
Dragan 2k: En anledning att sälja Vampen skulle kunna vara att han vill bort själv. Då brukar det vara svårt att argumentera mot. Men han sa så sent som förra veckan att han hade ett kontrakt och skulle fullfölja det. Men vad skulle han säga....
Kattgubben: Ja och att som ledningen se Nubben som enda lösningen ur det här är lite orättvist mot honom kan man tycka. Det är som att skaffa sig en syndabock till. Han som egentligen inte ville vara sc ens. I och för sig tror jag han grejar det.
Timrå Icon: Där träffade du rätt,Vampola drar troligtvis inte jämt med muntergöken Perra därför vill han bort självmant har dom sparkat perra och behållt Linkan tror jag ej att han lämnat självmant då har han stannat om han fått en lekkamrat som kan spela hockey,typ brendl.
Kattgubben: Vi kan ju hoppas att det tror de köpt en annan Johan Andersson. Fast det kanske inte är så mycket lättare att sälja honom heller då jag tänker efter
diffe: Enligt den sokratiska filosofin så tror jag problemet ligger på helt annan nivå . Frågan kanske ska ställas är de överhuvud taget lösningen på något problem? Och i så fall finns de några komplikationer . Och i så fall är vi beredda att välja bort ett problem för ett annat ? . . Jag tycker de borde falsifieras upp så att alla får en klar bild i ett större perspektiv
Vad jag gör hört angående Perra är att han och Clabbe ryker denna vecka. Det är dock många mellanhänder på det ryktet, så jag väljer att ta det med en nypa salt.
Timrå Icon: Finns inga tränare som kan vända det här skeppet. Det som behövs är ett gäng nya spelare. Och gärna att man byter tränare också på samma gång.