Hur fan gick det med den där målvakten som ryktades vara klar? tog bläcket slut i pennan precis när han skulle krita på eller?
superfalle: Äh skit i Bellisimo, Rahm och dyl Backe ska vi ha!
Han blir sör oss vad Hadelöv blev/är för saik. En habil målvakt kanske inte så spetsigt men funkar. Sen kan man väl satsa på ngt ungt och lovande på sidan om när Jockes kontrakt går ut.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Blizzard: Nu skämtade Patrick där då pojkarna han nämnde vid namn har väl alla passerat 35års sträcket i alla fall.
mikenomad: Nu måste du skämta!!! Ungt?? Utvecklingsbart?
Robban Carlsson, Thomas Rhodin och Uffe Sterner lever inte upp til några av de epiteten anser jag.
stoff: nämn nån junior nått lag släppt som var egen produkt som blivit en klasslirare.. inte många det
Kolla min lista med ex-SSK'are. Vet dock inte om dom varit juniorer eller typ förstaårsseniorer när dom p g a av dåligt förtoende från klubben gått till andra lag.
Simmalugnt: Rohdin o Carlsson till oss? Ja tack!
Nu såg jag inte mycket av Finalspelet men det lilla jag såg o det mesta jag hörde i bilen på radion (dvs inte så mycket, beror på hur man ser det) så var Rohdin väldigt bra.
Hörde att LG Jansson hyllade honom väldigt o kunde inte begripa hur Brynäs kunde släppa honom.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar