ÖstrandsNisse:
Hur skulle man kunna göra något liknande?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/superettan/hammarby/article14641274.ab
diffe:Fan skönt att Brynäsarna flyttat hit in iställett för i våran bok(Modo)
Gusse: Jag tycker att det är trevligt att snacka i era böcker mellan varven, det är lite tjusningen med HS tycker jag. Roligt att prata lite över gränserna ibland. På senaste tiden har det varit för mycket tjafs och bråk dock.
Jag har inget emot något lags fans i alla fall, jag har svårt för vissa användare kanske men det är en annan femma. Man ska inte dra alla över samma kam.
I love you all, vare sig ni är från Dö-vik, klyktattarland eller vad det nu kan vara. Vi är allihopa hockeyfans, vi delar kärleken till sporten och det kan inget ändra på!
Poetiskt va?
Redigerad kommentar
Mackelito: Ska vi inte gynna hockeyn i Medelpad ? Är det bättre att Sundsvall ligger i Ettan ? Om vi vill ha Timrå i ES och Sundsvall i AS så tror jag att ett sammarbete är ett måste för att vi och dom skall överleva och producera bra j-spelare som skall upp i A-lagen , var skall våra j-spelare och deras utvecklas , det måste vara bättre att det sker i AS än i Ettan, för vi vill väl att våra talanger i Medelpad skall vara kvar och komma upp i Timrås A-lag
För vi och dom kommer vara beroende av egna spelare var så säker .
ÖstrandsNisse: 3 tränarnamn har blivit 2. Till veckan är det klart.
Nils Andersson från Växjä aktuell.
Jag har lite Nubbe vibbar jag oxå, Knylan :)
Redigerad kommentar