sargad: Då får du fan i mej vara grymt vältränad! Om du inte räknar det som att typ Norrvalla är "stadskärnan".....;) Skulle nog hellre vilja påstå att SKA ligger ungefär lika långt från Skellefteås stadskärna som Eo`n ligger från Timrå City.
Och för er som glömt att vi vandrat en jävla golgatavandring i en inte allt för avlägsen dåtid vill jag påminna om att det var på påskafton för 9 år sedan som Jimmie nätade för......Leksand......i en (för dem) meningslös sista match i KS......vilket gjorde att Skellefteå AIK missade sin andra upplagda "matchboll" i den KS´en....
Vi är värda detta...att bli minst 2:a!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Kongo: Du är en lustig man.
Vill du utveckla hur min världsbild kan krackelera pga att jag skrev att SSK supportrarna samlat in 400k på 2 dygn?
Vilket var sant o som du oxå borde veta vid det här laget.
Var har du fått att jag tror på allting... som du insinuerar?
Du måste vara ordningsman i skolan alternativt nu i livet.
Redigerad kommentar
Vi hade väl också pengar. I alla fall så länge vi levde över tillgångarna. Dessutom rätt starka trupper där under några år. Samt flera års försprång på en klubb som SAIK. Men aldrig ens att vi nådde en final. Nu snackar vi alltså om ett lag som nu spelar sin fjärde raka final och fullkomligt slaktar allt och alla. En centralt belägen arena inom ett par år efter elitseriecomebacken kanske kunde ha hjälpt till i viss mån?