tjobba: Jag har sett honom alldeles för lite, men 20 pinnar i SHL är inte dåligt med god KHL rutin. Jag tror dock att vi även kan blicka mot nordamerika vet att det har tisslats lite om att det mycket väl kan komma nåt därifrån. Men JJA är inte omöjlig, skulle nog bilda ett bra backpar med Lindelöf.
Ahpl: Är verkligen JJA en drömback för oss? Krävs det supporterpengar för att lösa en sådan spelare från kontrakt och ge honom lön för slutspurten av säsongen? Det kanske är så, men känslan är ändå att Nubben jagar något ännu vassare. Men jag har dålig koll på JJA. Han kanske är värd en rejäl sudd?
Olli Nomadinen : Känns som han är påväg bort ifrån Malmö iaf, jag personligen tror att det är han som #BackaNubben kanske främst riktar sig emot, men det kanske bara är önsketänkande!
stats.swehockey.se: Americanos - MODO Hockey 4 - 6
Per Kentää: " The greens are burning in UR pocket spend it while U can Here we go again Here we go, go, go to the temple of consumption Get your gear and start to spend Here we go, go, go with a total dedication Here we go again Here we go, go, go to the temple of consupmtion Get your gear and start to spend Here we go, here we go, here we goooo! "
OlliJanne: varit en del trovärdiga sångfåglar som nämnt honom sista dagarna. Karlsson som breddar forwardssodan och så in med en back på det. Känns bra. Dock knäpptyst om backen.
{297}: Man kanske vill undvika att ska allt för bra PDO, Corsi, WHO, DBK, RFA, eller va faan det nu heter för avslut i slottet. Inte sticka ut för mycket i statistiken?
Kerstin_k: nä men vi hade ju massor av puck och tid i Västerviks zon, tycker dom inte haft något alls förutom ribbskottet. Men det händer för lite i offensiv zon. Det är som att alla har blivit tillsagda att inte ta skott om dom inte befinner sig mitt i slottet.
Blake Slåhan: Mycket man vill ha. Vart tror du pengarna ska komma ifrån? Är det rimligt att förvänta sig ett bättre lag än ifjol? När spelare som Hållander och Kapanen spelade på väldigt rabatterade löner.