bar mofftak: Kommer alla de spelare vi redan har i truppen upp i sin rätta nivå lagom till slutspelet så har vi inget att oroa oss för men en till forward för att täcka upp för skador skadar nog inte. Nubben säger att denna forward antagligen blir en mer defensivt lagd sådan.
Timråhej: Du gör det lite enkelt för dig. Visst skulle det vara skönt om vi kunde ha 40 spelare i laget men det måste finnas både spelare att köpa och pengar...
Jag tror inte man kommer låta någon som inte spelat med laget tidigare kliva in och rulla i en ordinarie uppställning i slutspelet. Det funkar inte att bara kliva in och spela.. Bättre att gå ner på folk då.
Själv är jag mer oroad över att vi inte har 3 målvakter i uppställningen.
Ahpl: Riskabelt och skadekänsligt om inte annat. Blir väldigt förvånad om inte minst en forward tillkommer innan deadline faktiskt. Ta nått lån från SHL om det så behövs. Vi har ju sett hur tunnt det blivit snabbt när nån spelare försvunnit. Kommer aldrig hålla i ett tight matchande i slutspelet och om vi skall gå hela vägen..
bar mofftak: Tycker det vore helt idiotiskt att inte plocka in någon mer. Vi behöver inte någon spetsspelare men de som det är nu. Ett par skador eller avstängningar och vi har inte fyra kompletta kedjor. Fungerar absolut någon match i grundserien mot hästen. Men i en eventuell final mot löven? Aldrig i livet
Olli Nomadinen : Nej. Dels var Patrick säkert dyr och sen så det finns nog inte så mycket på marknaden. Blir det något så handlar det nog om att få in någon billig extra forward utifall vi får många avstängningar / skador.
Olli Nomadinen : Skulle inte chocka mig, tycker det skulle vara tråkigt att inte gå in med 14 forwards iaf inför ett kval där vi ändå ses som favoriter.
Någon som hört någonting mer om Hardegård? Blir väl några veckor till men räknas han kunna spela något alls innan slutspel? Eller blir det liksom 7 matcher in?
{9037}: Nu blir det spännande att se när han får debutera. Många frågor. Sätts han i karantän när han kommer till Sverige? Gör pappersjobbet att det dröjer innan han är spelklar? Känns inte som han lirar den kommande veckan i alla fall.
Villervalla: Cigg och snus hålls jag inte med men jag hyvlar lite av kaffeförbrukningen så jag dunkar in 4 st för det vore ju förjävligt om vi stod där med 14996 sålda i morgon och uteblivet nyförvärv
Spock: varje krona som ramlar in är viktig, om 100 pers lägger in 50 kr så blir det ju femtusen in. Men lägger in efter vad man anser man har råd med och tycker är lämpligt. Ingen mår bra av att betala så man inte har råd att äta.
En uppmaning istället, eller en utmaning rättare sagt. Sluta röka eller dra ner på det, lika med snus. Ge hälften av vad ni sparar till Timrå, win-win-situation alltså. 👍👍👍
Puckat: Synd. Lindbäck vore verkligen vår drömvärvning som målvakt om vi går till SHL. Han har gjort det mycket bra i Timrå tidigare. Bland de bästa målvakter jag sett spela i Timrå och det säger inte lite.
” Kyle Wood, looked like a promising pick, was traded in what seem to be a mistake, lets just say he is playing in the german 2nd-tier league this year.”
Men snälla nån, vad är det som händer?😂{9348} droppade Kyle Wood bara för kul, sökte säkert på eliteprospects efter en kanadensare på 2 meter och 100 kilo, och nu ser jag folk twittra direkt till Wood och fråga han om det verkligen stämmer att han är klar för Timrå😅Lite realistiska kan vi väl försöka vara😅
rabon: Om det nu är Woody så hoppas jag att han blir spelklar innan dubbelmötet i helgen o proppar Vesslan i Löven rejält... fast utan avstängning. Det ska göra ont... riktigt ont.