Synct: Ok då gör ja väl de Jonte kan om de stämmer med pengar, kontrakt o lite annat komma hem men de är bara löst jag hört o sett dels har han varit skadad och fått mindre speltid de är vad jag vet men vi hoppas ju!!!!!
Ja herregud vicken rysare 🙀 Nu fir vi i hemmabaren mä ” Bröderna Hanson ” i Slagskotte!! Dom skull vi ha i Timrå!! Nu fir vi mä ett par ordentliga rackabajsare! Skål tamjefan ikväll rabbuslingar å hatten av för ÖstesuNN. 🙏😎🥳🍾🎶
Synct: Det är klart att dom var tvungna att ta ut målvakten men det är ju ett lite förargligt sätt att avgöra en matchserie på tycker jag. Som sagt, nu spelade det ingen roll för Halmstad kvitterade ändå.
Andersson: det måste ju kännas surt för hudik att Östersund får göra mål i öppen kasse vid ställning 2-2. Nu blir det ju ändå fiasko mot Halmstad men spelformen kan ju diskuteras när det kommer till såna här avgöranden. Kul med ett Norrlandslag hur som helst!
Andersson: Fyfan. Känner mig alldeles svag! Vilken jävulsk dramatik det blev enda in i sista sekund alltså! Tack Kvalserien att jag fick uppleva en helt unik spänning!