{9037}: Lomhörde Lückner hyllar HV-publiken "som inte gett upp" när de i själva verket vallfärdar ut ur arenan och det endast är Lövenklacken som hörs 😂
DenRöda: Olofsson har varit sensationellt bra och gjort många poäng i slutet för löven. Ingen som har tänkt tanken att Timrå kanske plockar hem honom till nästa säsong?
Det verkar nog inte bli så många spelare som flyr från KHL trots allt. Aaltonen, Metsola, Volk, Jokkipakka och Cormier skriver kontrakt med Yekaterinburg över nästa säsong. Fler förlängningar kommer framöver.
Olli Hahl: Back är han väl? Någon som minns Andreas Öhgren? Bodde i Sörberge under åren i Timrå. Var aldrig mer än lovande hos oss. Gick sen till Hammarby så länge dom fanns. Och sonen spelar då i DIF och nu då i U18.
roger_sundsvall: 5-1 med 15 sek kvar av andra. Hv krossas! Underbart att se. Nu bråkar de också efter slutsignal. Vilka as de är. Helt tyst i arenan nu
roger_sundsvall: Det är nånting Orwell-dystopiskt med HV71. Publiken sitter som robotar med sina klappor och håller samma själlösa rytm hela matchen medan man riktigt kan se småländska sedelbuntar i bakfickorna på domarna när dom hittar på ännu en lövenutvisning.
Hata HV och Linköpings idiot publik sen är man inte direkt impad av HVS backsida när såna som Söderberg Boom och idioten Thorp platsar. Kan Löven nypa den här matchen så tror jag det är 50-50
roger_sundsvall: när man ändå börjar på att summera säsongen så måste jag säga att HV71 är betydligt sämre än vad jag trodde dom skulle var i finalen. Det är ett hyfsat skadeskjutet löven som dom ändå har stora problem med och dom har ju fått en del hjälp från zebrorna också. Hoppas dom kommer med ett liknande lag till SHL också.
Jag avskyr verkligen Löven… ett av de värsta lag jag vet. Men jag hoppas att dom tar HV! Tänk HV o DIF satsa mot konkursens brant nästa år i HA… mumma!
RasmusVS: Härskarteknik du sysslar med. Försök vara lite ödmjuk o låt folk tycka vad man vill. Vi lever trots allt i en demokrati och dom som skriver här vill nog dom flesta TIK väl. Skärp dig pysen.