palleparling: Med tanke på att Wedda går sönder så lätt så ser man gärna ytterliggare nån spetsspelare in. För det är bara att räkna med att han är borta något under säsong och så mycket spets har vi inte trots allt.
KulltorpsOlli: Tyvärr är det illa ställt med en när man sitter o skiter o inte kan släppa vare sig plattan el mobilen utan måste kolla hela tiden härinne o på hemsidan tack vare såna här smygfisar o annat…
Pensionär sen många år, men hur sköter ni andra era "arbeten" i dessa tider? Går ni på toa oavbrutet? har ni glasögon med inbyggd skärm? eller byter ni skärmbild så fort någon går i korridoren?
Nisse på Mon or: Jag är så tråkig att det gör inte mig något om jag inte får se en spelarpresentstion samma sekund det blir offentligt. Tycker det är trevligt att komma hem efter en arbetsdag och läsa ikapp i lugn & ro 😊
"The healthy scratch. In hockey it is a term for a player who has been scratched from his team's lineup prior to the game due to injury or a coach's decision. That player may not dress for or participate in that game. It is usually used as a warning to veteran players that retirement is near."
Bara Leksand som gjort mindre mål klart det här inte håller med 32 matcher kvar måste ageras annars kommer det bli ras ner till botten. Utan Johansson Dalle Genborg Didde har vi legat där redan i botten. Totala fiasko värvningar på ... | Läs mer