1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 605421 inlägg · 6213 ämnen

Silly Season 2024-25

Sv: Silly Season 2024-25
Är väl otålig, men är det inte dags nu för presentation av nya coacher och spelare? Vad väntar man på?

Läktarproffset: Var ju lite snack under säsongen här inne om att ”saker” skulle komma till ytan efter säsongen var slut. Har inget förtroende för dom som styr den här skutan, så magkänslan är väl sådär.

JonteD: På tal om sponsring. Någon som vet hur det ser det ut med elitlicensen? Är den fixad eller krävs det mer pengar från sponsorer etc? Hört på ryktesväg att det ser långt ifrån bra ut.

Villervalla: 👍🥅🏒

Olli Nomadinen : Nu har Lilla farbrorn flyttat 100k till min föredetta chef som kommer att baka in dom i den sponsring han är inblandad i (SCA) blev lite snål hade ju lovat tvåhundra men jag hoppas verkligen att pengarna kommer till nytta någonstans i TIMRÅ IK🇺🇿🇺🇿🤠😎💸

Lakesi: Klar för Örebro. Kräver 300.000 i månaden. Två rejäla minus. :-)

Villervalla: hur ser rivaliteten ut bland norrlandslagen ut egentligen?

Villervalla: hittar inget på nätet om detta. Inte ens på hemsidan...

Villervalla: En ganska så rejäl läxa för Kentää. Frågan är väl om han lärt sig något?

www.youtube.com/watch?v=UmAgdCMcW-4

Walle2: Storstädning hos Löven, tackade av 8 till nu.

Ante hade varit rena drömmen för Löven. Vet hur man tar upp ett lag i SHL, kan sätta ett försvarsspel i första hand, trevlig och omtyckt. Vet dock inte om Löven hade varit rena drömmen för Ante direkt. Till att börja med får Kenttä nog tänka om gällande transorna om Ante ska in och satsa mer på unga hungriga svenska spelare. Dock hade Löven/Umeå varit det mest logiska valet familjemässigt, om nu Ante inte går till Östersund eller ev Hudik t.ex men det blir ju inte samma förutsättningar ekonomiskt då.

SKRIDSKOSKENAN: Ja, Jesus kanske det är han kallas.

kentÄÄees americanos 💩

Rallarn: Keenttääs status i hockeysammanhang är fullständigt ologisk. Helt obegripligt att han inte är minst lika kölhalad som Nubben

Olli Nomadinen : Pratade med Ante i Hudik när han kollade på sonen Filip. Nämde Löven och han sa om dom föryngrade och plockade upp egna spelarenn

Rallarn: *jesus va?
vem som är gud vet ja inte. uncle sam?

Olli Nomadinen :
Dom bör nog inse att det är dags att rensa högre upp, Kenttä som kallas för gud där uppe. Vad har han åstadkommit? Okej han lyckades få ihop en bra grupp i Oskars för några år sedan men även en blind höna hittar ett frö i bland. Han har ju bränt åtskilliga miljoner på legoknektar från andra sidan pölen som bara längtar hem på vårkanten.
Kenttä har visserligen fått en del kritik under säsongen men nu när dom gjorde sig av med Stråhle så är han gud igen. Björklöven kommer nog vara allsvenskan evigt trogen.

iexil: hedberg som special teams coach så är kvartetten klar och löven är i nhl 2026

Olli Nomadinen : släng in filander där också

Villervalla: Ante OCH Fagervall. Delat ledarskap 🙌

Stråhle ut från Löven, kommer det bli Ante eller Fagervall i deras bås tro?

Aha okej då förstår jag, tänkte på att det är en spelare som gör mål som vi saknar i laget

Lakesi: Ja men visst. Varför inte plocka in Pudas och Joel Persson när vi ändå är igång?

Lakesi: Han är väl redan klar för Örebro? Och det är knappast forwards vi är i behov av.

Köp karlkvist!

OlliJanne: Tänk midsommar!

Sååå... blir det Pilö idag eller sparar de alla presentationer till nästa vecka?

jhnd91: GOD has landed... Let's make Timrå IK GREAT again.

jhnd91: Fränt ! Laget ska väl samlas på Måndag, 8/4 ?

Tonymontana: Det var han och frugan Katerina, och två väskor LV-väskor. Givet att det var resväskor/weekend bags så antar jag att dom typ precis anlänt. :)

Rallarn: Menar du Långburk-Toby?

OlliJanne: Nu är ju ni framtunga såklart, men 8 mål på 34 seriematcher i ett skräplag + 4 mål i Playout.

Hade gärna sett han i MoDo

jhnd91: haha vafan. Då var det nog han jag såg förut också. Ville inte tro det då, jag trodde inte att han skulle vara i stan ännu.

{469}: "Bea dieten" är hemlig - Jonte har hittat Kolans gamla kokbok. så till hösten kommer vi få se en riktig beef cake

jhnd91: var han själv eller hade han med sig någon av det assisterande tränarna?

Gorkyman: Ja jag gillade också Austin Wagners speed men samtidigt känns han lite som transatlant versionen av Sebbe Ohlsson. Snabb som faan men gör sällan poäng

Dubbeld: När Jokinen kommer blir det andra "bullar" då får Jonte inställa sig i att trycka finska piroger, morotslåda, memma och en och annan Karhu för smakens skull.

The great one: Austin Wagner hade jag gärna sett i TIK

JonteD: Instämmer angående Berger. Hade gärna sett honom i Timråtröjan, med tidshorisonten 3 år. Känns som att han skulle kunna vara finfin år 2

{469}: Måste ha Dahléns kostschema

{469}: Ikväll så kikar man på Moras Berger o suktar för han skulle vi haft istället för Eronen! Som gammal back 😎 så ser jag ett stort guldkorn/nugget kan bli hur bra som helst 💸😎🤠🇺🇿

Dubbeld: "Bea dieten". Vart får man tag på Jontes dietplan?

16:39, Jokinen går in på Dolcetto. Blev starstruck.

Hört från en säker källa inom föreningen att vid exakt 03:27 inatt så vaknade Jonte o tryckte en ljummen 500g Beasås innan han gick o la sig igen.

The great one: Jeppe O!

Den frågan får du ställa till Kirby och Rallarn som drog upp ämnet. ;)

The great one: fråga Rip Kirby ;)

{10522}:

Vilken Olofsson? Sedan när blev detta ett forum för Modos silly?

Rallarn: tar hellre Olofsson än trötta P.Karlkvist som Örebro ska värva.

Tror det kan bli bra. Vi har saknat en bra skytt i pp.

Rallarn: får sjuka johan larsson vibbar över det hela

« · 2685265 · »