Kevin O Shea:
Tyvärr gäller det där allt för många för att vara applicerbart så som du beskriver. Det finns massor med skribenter från alla lag som uppenbart är ute för att provocera. Det finns sådana MODOiter som skriver här, och det finns Timråiter som skriver så i MODO:s GB.
Det enklaste sättet att komma runt det är inte att förlita sig på självcensurering, utan moderatorerna måste välja mellan två vägar. Endera tillåter man skitsnack, eller så gör man det inte. Problemet med den senare vägen är att det är väldigt svårt att hålla den. Till exempel så borde de inlägg du och jag skriver nu inte vara tillåtna, då de inte handlar om hockey.
Alltså, själva tanken med HS är väl att man ska samla alla lags supportrar till ett community och att man ska kunna skriva i alla lags gästböcker. Kan man inte hantera den grundtanken så bör man lämna HS.
Kickan: Jag har alltid utgått från att du tittat för djupt i bag-in-boxen när du är inne här och regelbundet gör bort dig sent på helgkvällarna. Om du faktiskt är nykter häpnar jag.
ernie eagle:
Var dock inte långt ifrån att vi hamnade i samma div. iår - å tur var väl det - för er - annars har ni förmodligen bytt med dalmasarna, vad gäller Schtaaansupportern, önskar att jag vore han, att få i direktsänd TV utradera den gamla klyschan
Talangscouten:
Hata va du vill men kickan verkar då vara en sund härdad kvinna som jag kommer att dyrka i vått och torrt
Humor är en del av vardagen, och utan den skulle inte jag överleva i vartfall.