73Sjöbba: Du, det är svårt att hålla reda på de som säger upp sitt användarnamn och lovar att aldrig återvända som kommer tillbaka en vecka senare med nytt namn.
När det gäller LHC-bulletinen så håller den stundtals en fantastiskt låg nivå men det är bara min enkla åsikt. Jag är dessutom Legend även där *stolt*
El Maco: Jag tänkte ju att annars så var det flera andra moderatorer som var grymmt snabba att direkt eller indirekt kommentera dettta, men det får ju stå för dom
Jag kan hålla med om att nivån är sisådär, men jag har inte sett ett enda klagomål om varken påhopp eller raderningar
Låt GB skribenterna göra upp om vad som är lämpligt eller inte
Det brukar lösa sig innan det är färdigt
73Sjöbba: Hur ska du ha det egentligen? Du var ju en av de som gnällde på att användare som "RocknRolf 2" fick gå lösa? Eftersom vissa var så dumma och negativa och ingen gjorde något åt det var det inte roligt så Kronblom tog livet av sig.
Man kan tycka vad man vill om moderering och det har folk gjort i tio år på den här sidan och dess föregångare. Trots kritik är den år ut och år in en av landets mest använda hockeygästböcker så helt katastrofalt är det tydligen inte. När det gäller Helg Ernest så är han ju inte ens särskilt intresserad av hockey egentligen. Helg Ernest fånande om "nolltolerans" handlar om att fredagsfylla i gästboken raderas vilket han vill få till att det inte ska skrivas om Jonte Hedström här för han spelar i Ducks. Teorin bakom modererandet är att det blir intressantare att läsa en Timrågästbok om den främst handlar om hockey. I exempelvis LHC-bulletinen som du av någon anledning gillar finns en off-topic gästbok där man kan skriva om just off-topic. Hockeysnack har Café för det syftet. Så vad är problemet för Helg Ernest undrar man? Tja, inget egentligen, det är bara så kul att bråka lite.
Och nu har den här diskussionen pågått för länge den här gången också på hundrade varvet så nu struntar jag i den.