Paddan:
Nää..Vi TIK-supportrarna kommer inte att vara lite smått euforiska.. Vi kommer att bli tokiga..;)
Real Timrå?? Är det inte Real Modo det kallas varje säsong??
Så var det klart att Jonte tackar nej till Skellefteå. Precis som väntat, som någon eller några kommer att säga.
Helg Ernest: Jag kan inte låta bli att svara. Trots att frågan är riktad till Knyllot:
1: Hela familjen Hedström flyttade hem, eller?
2: Hedström ville fullfölja kontraktet med ankorna. När hans speltid uteblev ansåg han att han lika gärna kunde vara där hans familj befann sig - i sverige.
3: Antagligen kompromissar de. Fru Hedström är säkert fullt medveten om den tid en ishockeyspelare i Hedströms kaliber lägger på sitt "jobb". De är säkert helt överens om tagen.
4: Karriär eller familj? Säkert betyder familjen minst lika mycket som karriären, för Hedström. Men kan man kombinera detta skulle jag tro att det är lösningen. Med Hedströms talang och den ersättning han kan få för det tror jag att Hedström fortsättningsvis får spela hockey på heltid...för frugan.
5: Svår fråga. För mig finns bara en toffel och det är Lilla Fridolf. Å andra sidan var frågan riktad till Knylan så jag överlåter svaret till honom.
Jonte drar säkert sitt strå till stacken, men att tro att han ska bli en hemmapappa, ta hand om barnen låter föga sannolikt. Herr Hedström lär fortsätta dra in pengar till familjen så länge han besitter kunskapen.
Det är vad jag tror.
Ambroo:
Vem vet, det kan ju vara så att Timrå inte skvallrat om det till tidningarna. Det mesta pekar väl på att han väljer Timrå, men vem vet, rätt vad det är så väljer han Kloten eller något liknande.
Men mest troligt får man väl säga grattis till en riktigt bra spelare.