1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582205 inlägg · 6215 ämnen

Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02

« · 1300355 · » Till forumet


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
RTS: Ääääh MoDo drar vi ju ihop ett gäng från gatan och slår....
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Kostiainen: Det är första året på mycket länge som inte Timrå sålt sin budget på sponsorsidan. Det finns fler saker som jag inte vill gå in på här. Men jag vart rätt chockad när jag fick höra vissa siffror. Det som är bra att ledningen vet om problemen och försöker hitta lösningar. Men vi behöver slutspel,framgångar och mycket folk på matcherna i år så att föreningen hinner med att göra förändringar.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Foyn: varför undrar du det? ingen mening och slösa pengar o se ett dyng lag torska bättre o slänga pengarna i sjön
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Modano: SKJUT SLAGSKOTT!!111!!!!!!!111!!!!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Även om man inte bjöd upp till fajt vilket känns jäkligt oroande så måste man komma ihåg att vi mötte sveriges vassast lag just nu.
Luleå kommer dala det är jag säker på, men Saik är seriens bästa lag utan konkurens.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Hade vi varit ett "normalt" lag och vunnit mot de sämre lagen hade jag känt mig relativ lugn efter en bortaförlust mot en formstark serietvåa. Nu är vi emellertid inte ett normalt lag, utan hemmamatcher mot bottenlagen är i det närmaste en kassaskåpssäker nollpoängare. Därför får man på nåt skevt sätt sätta hoppet till de svåra bortamatcherna där vi kan dra fördel av underskattning eller vad fan det nu handlar om. Vi hade alltså behövt vinna den här matchen eftersom vi kommer åka på två raka torsk nu mot MoDo och AIK!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
RTS: Äntligen någon som jag kan hålla med men lägg därtill en spelare......
LANDSLAGSMANNEN X:et ,,,,,,, vilken back ????? Det är ju pinsamt att Sebbe kommer med landslaget , då finns det bara skitbackar inom svensk hockey....
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Modano: Jag fullkomligt älskar dina inlägg, dom är så...........givande.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
nixXz: Man har inte budgeterat med slutspel. Men visst ser det än mörkare ut om man sumpar. Känns dock som om att man skjutit sig själv i foten från start denna sässe.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Men splitta finnfem för helvete ! idag var flickkjedjan Barbo svensson Antonia axelsson katten larsson bäst säger allt det en kedja som hör hemma i kovlands serie. Behövs minst två forwards till när skador lander JVM mm avlöser varandra. VAKNA linkan och snål T johansson kvalserien annars.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Foyn: Låter inte alls bra, sedan missat slutspel då ligger Timrå riktigt illa till nästa s, som det blir någon mer s i elitserien.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
73Sjöbba: Då kanske det vore lägligt att bryta med en hel del överbetalda herrar.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Icing-Ove: På Torsdag får ni möta ett riktigt hönsgäng, tror inte du behöver ha några ångestkänslor efter den matchen heller. :)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Icing-Ove: Som regel har Timrå alltid vunnit för man varit ett betydligt spelskickligare och speedigare lag än modo.

Jag vidhåller forfarande att Modo är givet för KS, om man nu inte gör några förstärkningar, MoDo känns lika intressant som Gefle i fotboll.
Men nu tror jag faktiskt att ni vinner på Torsdag, dels för att ni kommer få en boost av er vändning och dels på Timrå nuvarande form samt en hel del manbortfall i en redan riktigt spräcklig trupp.

Personligen så skiter jag vilket lag Timrå torskar emot, liga ledsamt varje gång, och det är ofta numera, men för eran del är väl detta säsongens viktigaste match.
Må sämsta lag förlora.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
73Sjöbba: Jag håller mentalt på att intala mig om att vi egentligen vann. Pärra gjorde fyra mål i slutminuten. Det känns bättre i själen då. Annars blir det två sömnlösa nätter
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Foyn: Men då ser de till att täppa igen dessa hål med att ordna nya sponsorer alternativt skramlar bössa..

Men det är ju Timrå för fina för att göra... Det är fan skamligt att de inte ens kan göra det.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Raggaren Putte: Men hur kan AB rubricera Daniel Corso som "Timrås råskinn"? Vad har han gjort för att förtjäna det epitetet? Han var en av Timrås bästa poängplockare ifjol, men är inget råskinn.
Aftonbladet har istället fokuserat på en stereotyp och då blir det enkelt eftersom Corso är från Kanada. Där alla är råskinn enligt Aftonbladet.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Larsson slåss med hjälm med visir på och MED HANDSKARNA! Ska du slåss får du väl för fan göra det på riktigt.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Foyn: Finns det inte pengar är det inte mycket att göra!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Ambroo: Nu är Adam Larsson arg på Corso.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Ambroo: Kan säga att jag pratat med en kille med mycket god insyn i klubbens ekonomi. TIK blöder pengar! Vi ligger över budget på precis allt...Det är inte bra
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
RTS: Som grädde på moset så ser det inte ut att bli nån förstärkning heller. Sonnenberg är tydligen definitivt avskriven nu så det är bara till att förvänta sig ännu en tredje/fjärdelinespelare.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
73Sjöbba: Jag blev så glad av fighten och vår vändning, jag mår bra just nu, ingen ångest ;-)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
John K: Näh det kan väl inte det....Suck. Nån som vet om det finns ståplats biljetter kvar på torsdag?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Icing-Ove: Hur mår du ijentligen? Jag blir lite orolig. Du har bytt infallsvinkel.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
RTS: Är det inte perfekt läge att möta MoDo nu, ni brukar ju vinna på ren inspiration?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Foyn: Glöm inte att det knappast kan bli sämre nu. Nu är det slutsålt på torsdag och vi går alla dit och stöttar laget till en hemmaframgång mot Modo.
Nu gäller det att vända den negativa trenden.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Sällan man sett så många håglösa individer samtidigt på plan.

Man kan ju bara undra hur det står till i huvudet på vissa när man inte gör allt för att få hem en spelare som Crippe, en egen produkt, än värre så pissar man på Sonnenberg som visade mer förra året än samtliga i dagens Timrå.

Detta går åt hel....te om inget görs.

MoDo hemma på Torsdag, blir nog inget roligt för dem som bevittnar det live.

Hyffsat besviken nu!!!!!!.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
The Palm: Aftonbladet, say no more.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
The Palm:
Håller med, Foppa och Näslund åkte runt och fulade sig som illbattingar bakom galler. Det är löjligt att snacka om ålder. En ärlig fight var det!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
The Palm: Ja, ta en titt på viktklasserna istället - betydligt mer relevant!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Vilken jäkla rubrik i Aftonbladet;
"17-åringen slogs blodig av Timrås 32-årige råskinn".
Hur fan kan man skriva så!!?! Underförstått så handlar det om att en äldre människa slåss med en yngre. Men hyllas inte elitseriens unga spelare för att "dom kliver in och tar för sig"?
Fy fan för Aftonbladet (som vanligt)..

..Och ett tips till Larsson;
Ta av dig hjälmen nästa gång så slipper du riskera att ögonbrynet går upp när visiret skär in..
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Känns ju tryggt att Timrå skapade mer i första matchen mot frölunda än alla övriga tillsammans.

Det blir kval i år mina vänner.

Tips till sopan till sportchef.
Bryt med: Hynning, Pikken "som jag dömde ut innan säsongstarten", Karlsson x 2 och ge Hirscho en rejäl lönesänkning.

4 får godkänt denna match, Corso ,Hallin "det lilla han spelade" ,Granath och pittkimäki.

Kolans interljuv borde bara det vara nog för kicken.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Lite Frölunda varning på Timrå IK. Blir personligen mycket förvånad om vi ligger på slutspelsplats efter Karjala.
Hur fan ska man orka ta se ut till Eon på torsdag och bevittna ännu en match?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Ambroo: Hoppas Perra låter Piten stå på torsdag. Då har vi en chans till revansch
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
John K: Och snart två i botten. SKIT
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Suverän insats av mitt "lag", igen. Det finns ingen sammanhållning, ingen glädje och man litar inte till varandra. Det är inget lag, det är ett gäng hopplösa individer som driver runt planlöst och stirrigt.

Jag är orolig nu. Riktigt orolig.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Två Norrlandslag i topp i tabellen. Det kanske kan få en och annan Norrlänning att le.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
John K: Jag längtar till landslagsuppehållet.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Snoop: Inte hota, det är riktigt fult!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Blizzard: Agree...

Fanns 2 spelare på planen som får godkänt ikväll och det är Axelsson och Pitkämäki..

Resten skulle behövt träna med att spela med klubbskaften för att lära sig slå en pass och ta emot en pass... Det stora bladet verkar vara för svårt att träffa...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Nu ser det tungt ut :( och Vi kan inte heller väcka laget med ny spelare då de inte finns ett enda öre kvar, dom spelare som finns måste tamejfan ta sig i kragen och vända skutjäveln innan ja far upp på hallen och nitar nån jävel !!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Blizzard: Varför ge upp slutspel redan nu? Spara ett tag till och lid på vägen.

En riktig skitmatch de våra gjorde i kväll. Nu gäller det att mobilisera ALLT tills på torsdag.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
killen är fan vuxen, palla spara pucken -.-

VI ÄR FAN SÄMST, HEJDÅ SLUTSPEL
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Hynning är svettig!!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Kattgubben: Snyggt av Sonntag! Det är ju bara chanspass hela tiden
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
pefr: Ja laget verkar ha gett upp sen långt tillbaka. Var är desperationen? Efter slutet på förra perioden så borde de ju varit tända, men nu nöjer man sig med att spela av matchen helt på Skellefteås villkor utan att ens försöka ändra något vad det verkar.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
honhunden: jag gör detsamma i nästa avblåsning. En kopp te och "cyklisten" av Tim Krabbé får bli (den mentala) vändningen ikväll.

Tack för idag!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Är det nåt jag blir förbannad på så är det alla jävla passningar som inte går fram.. och går dom fram så är mottagningarna usla - inte elitserieklass!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
pefr: håller med nu går jag och lägger mig. Fuck timrå varför kan det inte gå som jag vill för?
Kommentera

« · 1300355 · »