1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580560 inlägg · 6216 ämnen

Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22

« · 1908863 · » Till forumet


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
skreening va fan domaren
jaja
heder ändå
1 poäng
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
jå1: Jörgen Lindgren gillar inte oss....
Sånt man får ta som nykomling.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
bar mofftak: Släpper han interference på Saik kan han fan släppa den där med.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Woody: Visst; surt att tappa en 2-0-ledning. Men ändock; oavgjort borta mot SAIK. Ja, tack.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Fantastisk arbetsinsats.
Men mot SAIK straffar sig minsta misstag...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Webmaster: Vem hade å andra sidan trott att det skulle vara Timrå som känns mest hungriga när det står 2-2 med en minut kvar. Mycket stolt över insatsen!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Olle: Surt att tappa poäng på det sättet. Men men, 1 pinne på förhand hade man ju tagit.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Olle: Tar 2-2 borta mot Saik 7dar i veckan. Med lite bitter smak....
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Skellefteå AIK - Timrå IK 2-2
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
jå1: det går snabbt i hockey! Dundertabbar av Drugge och Brattström och vips har vi tappat matchen.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
jå1: 2 svaga ingripanden av Brattis
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
jå1: Två tavlor i rad..
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Olle: Tycker Brattström bör ha stängt mellan benen dock.
Kommentera




Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
jå1: Surt, ser inte matchen just nu dock..
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Sputnik: Där vart han rundad deluxe
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Skellefteå AIK - Timrå IK 1-2
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Olle: Tycker ändå Drugge varit stabil. Nubben lyfte fram han som ett utropstecken i sändningen senast mot Växjö. Dom gångerna han lagt icing idag har ju ändå varit lägen han söker långa pass som när dom väl går fram blir farliga kontringslägen.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Synct: körde appen via hemsidan då gick det
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Tikkare: Ja, inte haft några problem alls, jag ser från dator, kanske appen som strular om du kör den
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Tikkare: Hoppas vi kan hålla upp lika bra i tredje nu, kan tänka mig att saik kommer ut stenhårt i tredje!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Bragd-Birger: är det nån som ser matchen på cmore? Hur jag än gör kommer Dif örebro matchen fram..c more suger
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Helt sjukt att det kan se ut så här, efter försäsongen och premiären mot LHC. Nu är det ett l a g igen! Alla jobbar stenhårt för varandra, i alla situationer.

Och: Bratten - vilken jävla SHL-debut så här långt! Förutom misstaget där i början har han varit helt klockren. Hoppas han håller i hela matchen. Då har vi ett grymt lyxproblem på målvaktssidan.

Stolthet!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
hubbenorlen: instämmer. Ännu en spelare man var sjukt tveksamt till när han värvades men jävlar vad han har växt. Då tänker jag även på hur han spelade mot oss i kvalet ifjol, då var han ett rundningsmärke. Nu är han en gigant, solklart att hans kontrakt ska förlängas.

Tycker det är ett litet frågetecken på Drugge i dom här inledande tre matcherna. Många icingpuckar och har svårt att växa in i tempot, tar svaga beslut. Hoppas han får till spelet.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Hälge: Han är cool som en swimmingpool, Bratten! :)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Hälge: Printz är en sann polis. En av många favoriter. Så lugna och disciplinerade vi är. Känns nästan overkligt.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
hubbenorlen: Håller med. Vem behöver artistbackar. De som spelar är värda sin plats så här långt :)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Tikkare: Ja, och hur bra som helst.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Olle: Printz ska vara kvar!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Woody: är det Bratten som står ikväll?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Synct: Och Timråklacken dominerar! Strålande jobb!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Synct: Peter Hirch ska ju ha en jävla eloge, vi har inte haft en dålig målvakt sen han kom till klubben, anonym hjälte.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Olle: Haha. Talande liknelse. :)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
roger_sundsvall: Japp, vinst eller förlust, är så otroligt glad att Timrå spelar så simpelt och bra, vi blir svårslagna i år!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Woody: kul att se när lårbenshalskärringen Jimmie Ericsson ska gruffa med Printz, som att se en bumbibjörn gruffa med robocop. Printz är rejäl.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
JonteD: Brattström gör allt annat än bort sig. Printz gör ett jättejobb framför egen kasse och Wedin, jag har sagt det förr, har stjärnstatus i sig. Guter syns tydligt i dag. Jag måste sluta nu. Snart har jag nämnt alla. Fan vad bra.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Gå in i lule-boken och läs "Sven.Savage" och hans uppenbarligen förakt mot "Apan"
Humor på hög nivå, länge sen jag satt och skrattade på detta forum 😂😂😂
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
bisterfinnen: zebrajäveln släpper hakningar och målvaktspåkörningar på Schtan men dom har tid att åka och dra ner tröjorna på spelarna innan nedsläpp för att spelarnumren ska synas genom teven. Vilket spektakel.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
fröjd för ögat
timrå spelar bra
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
bisterfinnen: Heja Timrå! Starkt! Vore väl inte fel om vi matchade Lukas W mot SAIKs bästa lina när vi går upp till våren.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
JonteD: Imponerande! Kör över Dynastiernas Dynastiförening totalt!!!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
mikenomad: va fan.. jag såg det nu..trodde matchen började tidigare idag. Missat allt ..firat min sons 16 års dag..blir till att hålla tummarna hårt nu då..kööör Timråååå
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
mikenomad: men vilket sagolikt spel grabbarna presterar man blir ju tårögd!!!!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Olle: håller med, skeptisk på förhand men...Madsen har täppt till truten så här långt. Grymt bra i mittzon.

Hyfsad första! Skell-hell lär rycka upp sig, men ser onekligen lovande ut. Fortsätt mörsa!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Sputnik man börjar ju förstå när nubben får frågan i periodpausen mot Växjö om vilka som kan ansluta och vilka som kan lämna under säsongen, när han säger: ”jag byter hellre 24 spelare, det enda jag vet säkert är att så länge jag är kvar så är Freddan kvar”

Alltså vem hade anat att en modoitmålvaktsjävel kunde få ut så här mycket av ett lag (förra säsongen och denna)? Visst vi har just startat den här säsongen men resan från första försäsongsmatchen till det vi ser nu, det är helt otroligt. Visst ser det alltid svajigt ut på tidig försäsong men i vårt fall såg det rent bedrövligt ut och nu börjar vi se rätt samspelta ut.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Laget ger allt i varje byte mer än detta kan man inte begära. Riktigt imponerad!

The Big Red Machine is Back!!!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
tjobba: Det ska det vara ändå.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Tikkare: Hejda dig. 2 perrar kvar 😬
Kommentera

« · 1908863 · »