josha840: Lite ironi måste man överleva! Vi har nästan HELA pp kvar i andra... 1-1 kan komma... Vi spelar bra ikväll tycker jag... Vi har farten och spelar enkelt i egen försvarszon. Detta är ju träningsmatcher inför vad som komma skall!
FH - avdammad: Nu kan man få önska att våran kanonbestyckade finnlandsfärja=jalle får ett läge på den där dåren som körde över Brattström o sänker honom!!!😣😣😣
EXPLORERSMÅLAND: Fan synd om grabben. Vilken jävla mardrömsstart. Hoppas verkligen att utespelarna tar sitt ansvar och städar upp ordentligt framför honom nu.
roger_sundsvall: Sorry alla optimister. Jag tror alla vi här befinner oss på ett sjunkande skepp rakt ner mot Hockeyallsvenskan. Ett lag utan tro eller självförtroende mot AIK som har vind i seglen och supportar som kommer fylla NHK arena... Jag kan inte se någonting stoppa det faktiskt.
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer