1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599993 inlägg · 6212 ämnen

Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
SHL ska göras om . ALLA matcher avgörs på straffar . De 3 perioderna slopas helt

BlackBay: patetiskt. Fan Ante var ju stor i käften och lovade 3 poäng ikväll. Idiot!!

Rutinerat Erixon…

Sportsligt SAIK…

Jag skulle gärna se att man vågade vara lite fysiskt och meddelade att filmningar kan gärna kosta…

Men faktum är att detta Timrå redan tappat lusten.

Kan tänka mig att de flesta hatar att spela hockey och att domarna är anledningen.

Men återigen om man är helt jävla tappade och tycker att det är värt att bjuda på gratis utvisningar.

Krossa dom jävlarna ska ni se att domaren börjar fokusera på riktiga saker och inte de billiga små jävla klubbor som inte man vill sluta peta runt med…

Labban: Fan, det är ett jävla korpgäng man håller på.

Ska Timrå ha nån chans i år behöver man snabba på den där jävla processen man är inne i. Hemvändarna behöver visa varför dom är just hemvändare. Dahlén kanske också skulle motbevisa alla som hånat honom att han vände hem. Känns som om det är läge för det nu.

Labban: Enligt min blygsamma åsikt kan man skönja hur mycket Dahlén brinner och vill under de intervjuer han gör. Sedan att det inte översätts ute på isen kan man väl hävda att det beror på att han tror att han är bäst i värden och väljer att inte ta i. Jag skulle gissa att det är en ledarfråga.

Mål öppen bur möller snart

Nisse1: Börjar bli svårt att skojja bort det här Ante..

snowden: han har snart fler säsonger i shl på 2000-talet än hela Modo.

Sputnik: Trodde inte att man skulle behöva tvivla på laget på det här sättet. Finns ingenting som ser bra ut. Vekt, trött likgiltigt. Vart finns Timråhjärtat? Skämmes ta me faan.

Rip Kirby: NU när det är för sent tar man timeout

Timeout NUUU ????? go'morron . Nu vänder vi det här , eller hur tänker man ?

Labban: Men vad går han på matchkommentatorn???

Olli Nomadinen : mjaa var sarkastisk, tror knappast det skulle lösa nåt haha. Bara så less

Nåja. Potentialen finns iallafall i detta lag denna säsong jämfört med förra säsongen. Så det vänder förhoppningsvis till det bättre

Vi förtjänar inga poäng i den här matchen men det slår verkligen ALDRIG fel att helt felaktiga utvisningar blir extremt kostsamma för oss.

Patetiskt från zebrorna.

Dubbeld: ja det kanske säger en del om tränarens taktiska förmågor när spelarna glider runt och går på känsla under match?

Olli Nomadinen : Vill bara informera att Patrik Karlkvist har gjort fler mål än hela Dahlens kedja tillsammans.

😉

BoyceBoyceBoyce: Dahlen är väl den som e loj, åker runt o viftar med klubban lite lätt istället för gå på kropp. Enda tillfället han e farlig är i PP när puckarna serveras. Ge Ante tid för tusan lipsillar

The great one: försvarszon.

BoyceBoyceBoyce: I ett lag börjar alla om på noll som jag ser det. De som tror de går runt och är Sveriges bästa x kommer inte långt. Meriter betyder inte ett skit om man inte levererar.

Olli Nomadinen : Lander har bara visat en match, premiären mot Frölunda, att han varit tre kronor kapten. Detsamma gäller Pettersson. Dessa herrar har mycket kvar att bevisa de har ju förmågan vet vi

ÅK HEM och skäms
🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑

Olli Nomadinen : Nej som det ser ut så är varken Ante eller Freddan huvudtränare på SHL nivå. Hoppas bara att Kapanen är mer beslutsam om det inte kommer förändringar i spelet framöver.

Just nu spelar vi som tabellen säger, sämst i SHL. Vårt spelarmaterial säger annat.

Obligatoriska utvisning-i-fel-läge-av-matchen på herre nr 4

Crosschecking var det ja..

Vi fortsätter ta helt horribla onödiga utvisningar i anfallszonen. Vad sysslar Tim X med?

Den där utvisningen på Erixon 🤣🤣

BoyceBoyceBoyce: Men vafan har Ante med hur långsamt dom lirar?

Didde sa de själv att när dom är på isen så går dom oftast på känsla, vilket förklarar alla dessa misstag.

Olli Nomadinen : tycker Lander är helt ok, Dahlén inte bra men Pettersson, herregud. Har han inte tränat på försäsongen? Har han fått alla årslöner utbetalt i förskott?

BoyceBoyceBoyce: Vore jag Ante nu skulle jag bänka min egen son.

Linkovich: Det vet jag inte men jag kan konstatera att jag totalt felbedömt Ante. Han är fan ingen huvudtränare. Så där backar jag, Freddan ska inte ensam bära hundhuvudet för förra säsongens grundserie

Olli Nomadinen : Nä Lander är Sveriges bästa center och Dahlén är en NHL spelare. De är konsekvenser av en lekfarbror på tränarposten.

Linkovich: Nej tack. 2 fel gör inte 1 rätt.

Olli Hahl: E.P nya tant Hagos

Olli Nomadinen : Svensson och Lundin hör heller inte hemma på den här nivån.

Synct: ser jag helt fel eller har Lander enhandsfattning med sin vänsterhand på klubban framför mål innan Lindström knackade ner pucken i isen? Känns lite halfsvårt att kunna försvara då.

jaa ni
nu är de illa 🥵

Det är väl en klassiker att hemvändare inte levererar och blir en besvikelse. Tyvärr. Hade hoppats på att det inte skulle ske Timrå, men verkar tyvärr inte bättre än så länge. Snart måste man svälja stoltheten och göra några förändringar och inte låta det gå halva serien som förra säsongen med felkomponerade kedjor.

Hörni… vi ligger strax sist i SHL. Den platsen gillar tydligen vi.

Olli Nomadinen : Freddan allt är förlåtet

Olli Nomadinen : Vi dalar i tabellen

Lander har gjort mycket gott den här inledningen men den här matchen… ojojoj…

Det enda han kan göra lite sämre är kanske att istället för att se Lindfjompen knacka tennis så kan han göra den själv på Rautio…

Släpper sin gubbe tooooootalt och glider runt…

Olli Nomadinen : sågamittlag.se ?

palleparling: Lander är slut och Dahlén är en HA-spelare

K ö p t v å JÄVLIGT b r a b a c k a r

NU!

När man börjar med matchens kallaste kedja i PP säger väl allt i hur man vågar coacha, med Lander, EP, Wedin.

En varför åker Lander på halvfart framför egen kasse?? Vafan är det för insats, försöker ju inte ens hänga på Lindström? Han är ju för fan 39 år gammal, Lander har det jobbigt.

Zäta75: Vilket tragiskt jävla skitlag man håller på

{297}: Ledning? Nä vi fick komma närmare i 15 sek. 😂

« · 2385406 · »