Fan, nu börjar man bli sådär fånigt nervös igen. Slutspel är verkligen fruktansvärt. Men, jag börjar så smått känna förtröstan. Jag kan inte tänka mig annat än att Timrå gör en riktigt bra match i kväll. Sen om det räcker till seger är en annan sak. Gör man dock sitt yttersta och spelar med lite kyla den/de matcher som är kvar är oddsen givetvis på rätt sida. Modo kan inte åka på en enda mina. Och dom har då fan inget psykologiskt övertag tack vare att dom vunnit match ett med kniven mot strupen.
Uddan: Ja, fy för den lede. Man var bra trött och hungrig när man kom hem. Kisokerna länsade och, var det Mannström som fickka till macken och köpa korv och choklad till spelarna?
stoff: Jo då är vi några till som hoppas de.. :) Sen så om kvällens drabbning så kommer de bli tufft.. Sen att Krizan kommer att ta fram sitt allra bästa skådespel så fort timrå kommer nära mål så kommer vi vinna...
AndersN: Som jag fattade det skulle väll Erixon ersätta Sanny i matchen, ska bli intressant och följa honom. Sett han en hel del med Sundsvall i år och då har han verkligen imponerat så där har ni en kommande storback om han fortsätter utvecklingen på detta sätt.
tikwille: Vi ska inte bara ta dem! VI SKA KROSSA DOM! Första gången denna kvartsfinal serie som jag verkligen känner att vi ska vinna. Vet inte varför, men ikväll känns det som Timrå är grymt taggad.
Måste säga att ni har en jävligt snygg flagga på eran ståplats. Som hyllar Modo dessutom! Å modolider haha vilken kraftfull ramsa. Tror alla skakar av ilska när dom hör det hahaha
Idag förbjuder mitt temperament mig att se matchen. Efter att ha sett rött och dunkat in en fotpall i TV:n vid 5-3-målet igår bestraffar jag mig själv genom att följa matchen via hockeyligan.se ikväll. Tippar att MoDo vinner med 4-1 eller 4-2, då deras defensiv har blivit stabilare. Men på Skärtorsdagen... Då jävlar!
Jaha så Sanny missar matchen ikväll eller ?, tycker det verkar stå lite olika överallt. Hur som helst så lär det bli en mycket trevlig match som vanligt :).