Jensen_12: För mig funkar det också bra. Det var lite segt i början men det flyter kanon nu. Har faktiskt aldrig haft så bra bild i SopCast som i kväll.
Appropå drömmar: Jag har en arbetskamrat som drömt hela kvartsfinalseriens matchresultat . Han skrev upp alla resultaten på whiteboarden i konferensrummet före första matchen. Till allas förvåning har han haft rätt i alla 4 spelade matcherna.
FM: Skön grej...nu vet ju iaf jag vad jag kommer att komma ihåg från den här matchen om det skulle gå rakt åt helvete. Ångrar lite att jag bekostade mig ett lågmält "yesss" när jag såg att Rönnmark skulle döma idag :)
Kongo: 484 – PUCKEN TRÄFFAR EN FUNKTIONÄR – Puck striking an official Spelet skall inte stoppas därför att pucken träffar en funktionär, utom när pucken gått in i mål.
Nu var dom lustiga, ingen som hade en aning att dom var i sändning. Virus, dömde ut DIF, och var helt säker på att dom inte kan hämta igen 1-0 på LHC. Känns väl lite tidigt va.
johnny99: Vad jag förstår så är det bedömningen som den varit innan man ändrade på den. Ska Rönnmark hålla på och ta utvisningar som den på Päijärvi då kommer vi behöva alla mål vi kan få...
Springsteen: Jag tror faktiskt att Timrå spelar efter en uppladg spelplan. Som Styf sa, att vi försöker ligga tight i försvarszon och sedan vända snabbt. I andra skulle spelet flyttas upp i MoDos zon lite mer. Får se hur det går.
nectis: Vad säger regelboken? Jag var säker på att domaren inte blåser i dom där lägena. Sportsligt och sportsligt, man får väl ge fan i att skjuta pucken på domaren då. Det hade blivit mål där.
arf: Ja sant. Men måste kännas surt om Timrå gjort mål på det dära. Tycker det var rätt av domaren. Men bara han gör samma sak när det händer åt andra hållet ;)
Såja, ordningen återställd. Tur-matchtröjan och dubbla halsdukar (Missade det igår och se hur det gick...) och som extra förstärkning en gammal Timrå Hockey-beppemössa. Nu kan det bara bli seger..!
DenRöda: Endera ligger arenan kvar där den är, och då får man acceptera att klubben aldrig kommer kunna växa till någon stormakt i SHL ens i teorin, eller så flyttar man den till hamnen. Allt snack om Birsta osv. är ju bara en extremt ... | Läs mer