Leffe: Jag är studerande, vilket innäbär 1050kr/månad. Ska jag då köpa, låt söga 7 matcher/månad så kostar det mig 623kr/månad. Det ger mig 427kr kvar att leva för. Det blir allt bra knapert det...
Jensen_12: Jag köper matcherna på Canal+ webtv. Är de inte rätt? ska man Stjäla dom gratis? Tänk er för.... för varje en som köper mathcen så blir de mer tv pengar och värva spelare för! Jag kör i alla fall den lagliga vägen och har bar hemma hos mig!
nectis: Det där påminner mig om att jag har en del oinvigda arbetskamrater som ABSOLUT inte fattar hur jag kan gå omkring i Timrås halsduk när de har förlorat :)
nectis: Så där var det faktiskt på mitt jobb med, när vi gick vidare i fjol så höll dom flesta faktiskt på Modo. Men det är ju kul att det går bra för norrland i hockeyn så har jag alltid kännt.
nectis: Jag trodde att alla i Timrå var för stolta för att hålla på något annat lag. här har vi många timråtattare förstås. många vände kappan efter vinden när ni gick upp. Men det är härliga derbyn så klart!
RTS: Jag kan köra bussen. Fram till dess kan jag rekomendera Arto Paasilinnas ljuva bok Kollektivt Självmord, och då som ljudbok med Frej Lindqvist som uppläsare.
tiker: Instämmer. MoDo fick göra många billiga mål och Backlund hade inte sin bästa dag på jobbet. Jag tycker faktiskt inte att vi är utspelade, som någon skrev. Jag tycker bara som så att sätter vi våra chanser så vinner vi. Igår, tex: Regin gör 1-0, hade Pärssinen gjort 2-0 där så hade luften gått ur MoDo-spelarna.
fighter: Tyvärr torsk igen med 1-4. Torsk på Torsdag och suddentorsk på lördag. och vi Härnösandstikare tar kollektiv självmord för vi inte orkar bli trackade längre av alla Modolider här uppe. Ärligt talat så har ni det relativt bra nere i Timrå, Vi här uppe blir påminnda varje dag varje vecka hela året.
janssonovich: satt precis och kollad på målen från igår och jag måste bara säga vilka himla skitmål vissa är! om backe och försvaret har en bättre dag idag så löser detta sig!
tiker: visst det är en match kvar för oss att vinna, men tänk också på att modo, dom har tre matcher. ikväll är det en ny match och alla timrå spelare står på noll och förhoppningsvis smäller det och det BLIR avgjort ikväll!
janssonovich: självklart hoppas jag och tror att timtrå tar detta men med tanke på hur turen brukar "kissa" på timrå så finns ändå tanken om att detta är långt ifrån avgjort där..
HALLÅ?! Va är det här? Sitta och spekulera i om modo kommer att vända det här? WTF, om inte ens vi supportarar tror på vårt röd-vita lag, vilka ska göra de? inte fan äre pressen iallafall!
Kerstin_k: Slappna av. I kväll åker Timrå på jättetorsk. Typ 6-1. Sedan avgörs allt i en underbar sudden på torsdag. Varför inte köra en "Koskinen" (krångla till allt en smula)?
Och skulle jag få fel, och Timrå vinner i kväll, då kan jag stå ut med det också;)
ralus: Jag är så sjukt nervös. Hela dagen på jobbet har gått lite som i slowmotion typ. Man gör saker, säger saker men vet inte riktig vad man gör eller säger. Man är alltför nervös inför kvällens match.
Snälla Timrå, fräls oss. Bespara oss lidandet, gör en superbra insats och vinn. Kom igen!
kidcox: backlund verkar ruskigt fokuserad. känt på mig hela dagen att det bara ska bli vinst idag..men är nervös till tusen. tänk om modo vinner? då har timrå plötsligt en jävla press att vinna nästa match
DenRöda: Endera ligger arenan kvar där den är, och då får man acceptera att klubben aldrig kommer kunna växa till någon stormakt i SHL ens i teorin, eller så flyttar man den till hamnen. Allt snack om Birsta osv. är ju bara en extremt ... | Läs mer